Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

geen mailtjes van berichten V&A

Pagina: 1
Acties:

• Zaklamp529
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-11 04:46
Hoi,

Ik zou graag mailtjes ontvangen van mensen die reageren op mijn V&A. Momenteel krijg ik geen mailtjes. Terwijl ik denk dat al mijn instellingen goed zijn en ik maar 1 email adres heb ingesteld.

Ik heb ingesteld dat alles naar mijn email moet worden doorgestuurd (zie screenshot)
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/5420945/Tweakers.net/alle%20notificaties%20naar%20email.png

Wat zie ik over het hoofd? Of ligt de fout bij tweakers?

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-11 21:08
Bij het aanmaken van een advertentie krijg je onderaan de keuze via welke manieren mensen contact op kunnen nemen.
Deze keuzes bestaan uit:
- Reageren onder advertentie
- Reageren via DM
- Reageren via email

als je zorgt dat DM niet aangevinkt staat, zullen mensen automatisch gebruik maken van de email optie. Als alles aangevinkt staat is de optie 'via DM' standaard de eerste optie wanneer mensen reageren. Dat wordt meestal niet veranderd.

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:52

Perkouw

Moderator General Chat
Volgens mij gaat het er hier om dat de TS geen mail krijgt wanneer men reacties plaatst op zijn advertenties.

• The_Zohan
Perkouw schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 16:10:
Volgens mij gaat het er hier om dat de TS geen mail krijgt wanneer men reacties plaatst op zijn advertenties.
Ik las 'reageren op' meer als een bericht sturen met interesse :P

in jouw uitleg zie ik inderdaad niet in hoe het komt. Eventueel een overactieve spamfilter?

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:52

Perkouw

Moderator General Chat
Ik denk dat het probleem is dat de TS bij zijn huidige advertenties de optie uit heeft gezet dat mensen kunnen reageren op zijn/haar advertentie. Een e-mail hiervoor krijgt deze dus sowieso niet.

• Zaklamp529
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-11 04:46
Hoi,

Dank voor de reacties

Ter aanvulling. Ik krijg wel berichten inderdaad op mijn advertenties. Deze zie ik als ik op het tekstballonnetje in tweakers klik.

Ik zou graag deze tekstberichten ook in mijn emailbox ontvangen. Ik denk niet dat het aan mijn spambox ligt, want die heb ik goed doorzocht (gmail)

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:49
Die functie is er (nog) niet. Staat op de todo lijst, als aanpak van het hele notificatiesysteem. :)

Ik zet dit topic even naar Lieve Devvers (LD), daar is het meer op z'n plek.

• The_Zohan
Dan klopte het dus wel wat ik dacht. Zet bij je advertenties de reactiemogelijkheid DM maar even uit, dan krijg je iig de berichten via email (en dus niet via DM). DMs doorsturen kan dus (nog) niet

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:49
Het nadeel van mails en geen DM's is dat wij bij fraude/oplichting helemaal geen inzicht meer hebben. Maar goed, het gamk van mails is evident.
Pagina: 1