Beste allen,
Vorig jaar ben ik op dit forum goed geadviseerd mbt het kopen en in elkaar zetten van een desktop en die werkt nog steeds naar volle tevredenheid! Nu is de laptop van mijn vriendin aan vervanging toe en ik hoop dat jullie hier mij ook mee willen helpen.
Het budget voor de ultrabook is €900. Ze zal hem vooral voor haar studie gebruiken (word, powerpoint etc. niks bijzonders), maar ze wil er ook graag Simcity 2013 op kunnen spelen.
(SimCity 2013 Recommended system requirements:
Processor: Intel Core i5 or faster
Operating System: Windows 7
RAM: 4GB RAM
Graphics Card: NVIDIA GTX 275 or ATI 5850 or better)
Ik ben nu aan het twijfelen tussen de volgende ultrabooks:
Wat voor ultrabook zouden jullie mij aanraden en waarom?
Heeft er iemand ervaring met touchscreens op laptops? Zo ja, maak je hier veel gebruik van of niet?
Alvast bedankt!
Vorig jaar ben ik op dit forum goed geadviseerd mbt het kopen en in elkaar zetten van een desktop en die werkt nog steeds naar volle tevredenheid! Nu is de laptop van mijn vriendin aan vervanging toe en ik hoop dat jullie hier mij ook mee willen helpen.
Het budget voor de ultrabook is €900. Ze zal hem vooral voor haar studie gebruiken (word, powerpoint etc. niks bijzonders), maar ze wil er ook graag Simcity 2013 op kunnen spelen.
(SimCity 2013 Recommended system requirements:
Processor: Intel Core i5 or faster
Operating System: Windows 7
RAM: 4GB RAM
Graphics Card: NVIDIA GTX 275 or ATI 5850 or better)
Ik ben nu aan het twijfelen tussen de volgende ultrabooks:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Acer Aspire S3-391-73514G12add | € 859,99 | € 859,99 |
| 1 | Asus Zenbook UX32VD-R3001H | € 884,05 | € 884,05 |
| 1 | Samsung NP540U3C-A01NL | € 875,- | € 875,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.619,04 | |
Wat voor ultrabook zouden jullie mij aanraden en waarom?
Heeft er iemand ervaring met touchscreens op laptops? Zo ja, maak je hier veel gebruik van of niet?
Alvast bedankt!