Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Wordpress] Welk thema lijkt hier een beetje op?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik moet voor een collega een blog bouwen dat een beetje in dezelfde stijl moet zijn als:

http://www.pvdaamsterdam.nl/centrum/

Heeft iemand een idee welke theme (betaald, gratis, maakt niet uit) ik het beste als basis kan nemen?

In principe kun je natuurlijk ieder thema welk door te customizen omvormen tot een ander thema, maar ik zoek dus het thema wat het meest al de vormgeving van de bovengenoemde website bevat.

Ik zie graag jullie suggesties tegemoet :)

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Perkouw

Moderator General Chat
Twenty Eleven wellicht ?
Goed je ontkomt er niet aan om e.e.a. aan te passen natuurlijk, maar die lijkt me zonder al te veel moeite wel in eenzelfde stijl te krijgen als bovengenoemde website.

[ Voor 77% gewijzigd door Perkouw op 11-05-2013 14:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
^ Nou, Twenty Eleven? ... Zijn er nou werkelijk geen thema's beschikbaar waar bijv. de posts [in blokvorm] met een witte kleur in contrast staan op een grijze achtergrond bijvoorbeeld en diezelfde vormgeving ook bij de widgets. Ik zie deze vormgeving zo vaak! Het is een beetje basic, je zou denken dat het voor handen ligt, maar mijn zoektocht op themeforest is tot nu toe niet succesvol geweest.

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Perkouw

Moderator General Chat
Je weet dat je een thema met een paar sliders kan aanpassen enzo qua kleur ? Dat soort basic zaken zijn dus gemakkelijk en snel te doen. Ik bedoelde dus deze http://theme.wordpress.com/themes/twentyeleven/

Verwijderd

Topicstarter
Ja, weet je, je hebt een punt! Ik ga daar maar eens gewoon mee aan de slag. Ik heb er wel de pest in dat er geen thema te vinden is dat al by default een vormgeving bevat als op de pvda-website [lijkt wel alsof wit op grijs de nieuwe trend is - niet waar?]

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:24

Saven

Administrator

zal er vast wel zijn maar helaas moet je voor bijna elk fatsoenlijk thema betalen.

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
Ben ik nou een zeur als ik vind dat dit niets te maken heeft met webdesign, markup en client-side scripting? Iedereen kan een thema installeren, als je he zo graag op een custom thema wilt laten lijken, waarom maak je het dan niet zelf?

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:48

MsG

Forumzwerver

De kleuren in CSS aanpassen is toch wel het minste wat je kunt doen? kan je geen subthema maken op basis van een bepaald thema? Als ze voor elke mogelijke kleurencombi een apart thema zouden hebben zou het einde zoek zijn.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Pagina: 1