Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bitdefender licentie vraagje

Pagina: 1
Acties:

• edmunt
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-10 21:19
Beste Tweakers,

Ik had een vraagje ivm. Bitdefender.

Ik gebruik al een 2,5 jaar MS Security Essentials. Uit testen bleek deze niet meer zo goed te zijn. Daarom heb ik besloten om Bitdefender aan te schaffen.

Ik heb in het verleden een vreselijk trauma over gehouden aan Webroot. Het probleem is dat ik af en toe eens formateer. Hoeveel keer kan ik dat product opnieuw installeren? Kan ik mijn licensie maar een 3 tal keer activeren?

Ik denk eraan om Bitdefender voor 5 computers aan te schaffen. Hoe gaat dat met reactivatie enzo?

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-11 20:08

Perkouw

Moderator General Chat
Wat heb je zelf al gevonden op het internet? Verder kan je dit het best aan de betreffende verkopende partij vragen.

Verwijderd

Waarom post je deze vragen op GoT ipv direct aan de fabrikant?

http://www.bitdefender.nl/site/Main/contact/1

• edmunt
Perkouw schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 12:59:
Wat heb je zelf al gevonden op het internet? Verder kan je dit het best aan de betreffende verkopende partij vragen.
Op het internet bleek het me niet duidelijk en ik dacht van dat misschien enkele Tweakers dit ook gebruiken en hier een onpartijdig antwoord konden op geven.

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-11 20:08

Perkouw

Moderator General Chat
edmunt schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 13:02:
[...]

Op het internet bleek het me niet duidelijk en ik dacht van dat misschien enkele Tweakers dit ook gebruiken en hier een onpartijdig antwoord konden op geven.
Onpartijdig lijkt me niet het juiste woord. Het lijkt me niet dat Bitdefender als ''partijdig'' zijnde je iets anders zal voor schetsen dan de werkelijkheid, dit zou alleen maar in hun nadeel zijn.

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:10
edmunt schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 12:56:
Beste Tweakers,

Ik had een vraagje ivm. Bitdefender.

Ik gebruik al een 2,5 jaar MS Security Essentials. Uit testen bleek deze niet meer zo goed te zijn. Daarom heb ik besloten om Bitdefender aan te schaffen.

Ik heb in het verleden een vreselijk trauma over gehouden aan Webroot. Het probleem is dat ik af en toe eens formateer. Hoeveel keer kan ik dat product opnieuw installeren? Kan ik mijn licensie maar een 3 tal keer activeren?

Ik denk eraan om Bitdefender voor 5 computers aan te schaffen. Hoe gaat dat met reactivatie enzo?
Ik gebruik zelf al jaren Bitdefender en ben nog nooit tegen een installatie stop aangekomen. Je krijgt gewoon een licentie voor zoveel dagen voor zoveel pc's en die kan dan maximaal op dat aantal pc's actief zijn. Het maakt dan niet uit hoe vaak je hem opnieuw installeert of je van computer veranderd. Als je maar onder de 5 pc's tegelijk geïnstaleerd/actief blijft is er niks aan de hand.

HD4Life @ Full-HD

• edmunt
Davidshadow13 schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 13:50:
[...]

Ik gebruik zelf al jaren Bitdefender en ben nog nooit tegen een installatie stop aangekomen. Je krijgt gewoon een licentie voor zoveel dagen voor zoveel pc's en die kan dan maximaal op dat aantal pc's actief zijn. Het maakt dan niet uit hoe vaak je hem opnieuw installeert of je van computer veranderd. Als je maar onder de 5 pc's tegelijk geïnstaleerd/actief blijft is er niks aan de hand.
Bedankt, het was naar zoiets dat ik opzoek was.
Pagina: 1