Toon posts:

Autoradio voeding

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb hier voor me liggen een Caliber Autoradio besteld bij de MediaMarkt.
Het probleem is alsvolgt; Nou wil ik die autoradio aansluiten op een 12v accu, wat normaal geen probleem is, maar er zit een aansluiting (voeding) aan waar ik eigenlijk niks mee kan. ; http://tinypic.com/r/34981mo/5

Weet iemand hoe ik van die ingang naar een 12v. accu kan? D.m.v. kabels etc ?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonschong
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-10 18:20
Je kunt dit doen met losse afgeschermde amp-stekers. Als je een complete plug wil, google dan eens op "ISO autoradio"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:18
Normaal gesproken wordt er bij een auto-radio altijd wel een connector naar losse kabeltjes meegeleverd, dit idee zeg maar:
Afbeeldingslocatie: http://www.clarionworld.co.uk/images/stock/300x300/iso.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Of ze zitten erbij, of ze zitten in je auto. Als ze standaard zijn kan de lokale autohifiboer die dingen wel leveren. Soldeerbout erbij en klaar. Je hebt ze niet alleen nodig voor voeding maar daar zitten ook uitgangen naar je speakers als je de interne amp wil gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, allemaal bedankt voor de reactie's

Bleek achteraf dus nog €15 euro aan onkosten bij te komen ( Dradenblok en klemmetjes )
Maar het is gelukt

Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:35

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Normaal hebben al de wagens ISO stekkers (maar kan het zijn dat kabels zijn omgewisseld), dus het kan zijn dat je een verloopje soms moet gaan halen om een aftermarket radio in een wagen te steken. Heel zelfs die kleine stekker op de radio is een ISO stekker :)

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Pagina: 1