Ik ga zelf een budget gamesysteem in elkaar zetten. Eigenlijk is wat ik hier heb een samenvoeging van de BBG van maart en mei. Graag hoor ik jullie mening.
Ik heb uiteindelijk toch gekozen voor de athlon 750k processor. Toen ben ik gaan kijken naar moederborden met een fm2 slot en is mijn voorkeur uit gegaan naar sata-600. Is dit een grote vooruitgang? Want ik zie dat ze in de BBG van mei die niet meer hebben gekozen. De kast heb ik gekozen omdat ik het fijn vind een grote kast te hebben om in te werken. En er in mijn optiek niet veel verschil zit tussen deze 355 elite en de k280.
Voor het moederbord ben ik uitgekomen bij twee opties. Graag uw mening
pricewatch: ASRock FM2A75M-DGS
pricewatch: ASRock FM2A75 PRO4-M
De pro is een duurdere versie, maar is dan het enige voordeel dat je 4 DDR3 slots hebt?
Edit:
Het nieuwe systeem is eigenlijk alleen voor basis games. Leugue of Legends en Football Manager. Daarnaast wil ik ook skyrim op lagere resolutie kunnen spelen en de nieuwe Rome total war.
Ik heb als budget gewoon de 425 euro aangehouden van de BBG. De videokaart hoort hier ook bij, maar bestel ik later als de 7xx serie uit komt van nvidea. Misschien dat het invloed heeft op mijn keuze.
Ben benieuwd wat jullie hier van vinden
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon II X4 750K Boxed | € 66,80 | € 66,80 |
| 1 | ASRock FM2A75 PRO4-M | € 57,70 | € 57,70 |
| 1 | Sapphire HD 7850 1GB GDDR5 | € 152,30 | € 152,30 |
| 1 | Western Digital Blue WD5000AAKX, 500GB | € 46,45 | € 46,45 |
| 1 | Cooler Master K280 | € 30,43 | € 30,43 |
| 1 | Corsair CMV4GX3M2A1333C9 | € 29,90 | € 29,90 |
| 1 | Corsair Builder CX430 Bronze | € 39,29 | € 39,29 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 422,87 | |
Ik heb uiteindelijk toch gekozen voor de athlon 750k processor. Toen ben ik gaan kijken naar moederborden met een fm2 slot en is mijn voorkeur uit gegaan naar sata-600. Is dit een grote vooruitgang? Want ik zie dat ze in de BBG van mei die niet meer hebben gekozen. De kast heb ik gekozen omdat ik het fijn vind een grote kast te hebben om in te werken. En er in mijn optiek niet veel verschil zit tussen deze 355 elite en de k280.
Voor het moederbord ben ik uitgekomen bij twee opties. Graag uw mening
pricewatch: ASRock FM2A75M-DGS
pricewatch: ASRock FM2A75 PRO4-M
De pro is een duurdere versie, maar is dan het enige voordeel dat je 4 DDR3 slots hebt?
Edit:
Het nieuwe systeem is eigenlijk alleen voor basis games. Leugue of Legends en Football Manager. Daarnaast wil ik ook skyrim op lagere resolutie kunnen spelen en de nieuwe Rome total war.
Ik heb als budget gewoon de 425 euro aangehouden van de BBG. De videokaart hoort hier ook bij, maar bestel ik later als de 7xx serie uit komt van nvidea. Misschien dat het invloed heeft op mijn keuze.
Ben benieuwd wat jullie hier van vinden
[ Voor 44% gewijzigd door DeBers op 11-05-2013 17:22 ]