Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Heei, Ik heb mijn HTC wildfire S geroot en hierop een nieuwe ROM (metroPCS http://androidforums.com/...etropcs-only-marvelc.html) geinstalleerd. Nou ben ik blijkbaar heel stom geweest, aangezien ik heb gemist dat het een CDMA (ipv GSM) versie was waardoor mijn simkaart functies het niet meer doen. Daarnaast ben ik in mijn enthousiasme ook nog eens vergeten een backup van mijn (stock) MOD te maken.
Hoe kan ik dit terugdraaien, ik hoop dat ik mijn telefoon niet gebrickd heb? Ik hoef niet perse de oude mod er weer op te hebben, maar in ieder geval wel een werkende. Als iemand zou weten hoe dit moet ben ik deze eeuwig dankbaar!!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Op Dezelfde manier als de hoe je deze mod erop hebt gezet, maar kies dan de juiste.

Verwijderd

Topicstarter
Dat werkt helaas niet, ik heb het al meerdere keren geprobeerd met een cyanogen MOD maar de andere blijft maar opkomen.. Misschien dat ik hierbij nog iets mis ofzo?? ik heb namelijk install from sd gewoon gebruikt en dan de juiste zip file gepakt. Wel een opm, deze cyanogen is wel van een andere versie van android, maakte dat uit bij de sdk tools of niet?

edit: de tutorial die ik "volgde": http://androidforums.com/...wildfire-s-s-finally.html
Ik heb ook gekeken naar ROM manager voor bij clockworkMod recovery. Maar ik kan de app niet installeren aangezien ik geen connecties kan krijgen (ook wifi niet). Het HBOOT menu heb ik ook al redelijk doorgespit maar ik heb nog niks kunnen vinden wat het lijkt te fiksen...

EDIT2: JAHAHAAAA!!! Ik heb een andere MOD gevonden, nog met zelfde android versie en htc sense 1.2. Die werkt nu wel. Komt dit door die android apk tools? (ik had daar de android2.3.3 platform gekozen) Indien ik dit zeker weet durf ik het miss weer aan om een andere MOD te installeren..

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2013 23:21 ]

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:34

13art

Moderator Mobile
Heb even de titel iets aangepast zodat het wat duidelijker is waar het topic over gaat

Het is mij niet helemaal duidelijk wat je allemaal gedaan hebt. Normaal gesproken, maakt niet uit welke rom het is, kan je gewoon een zip in de recovery selecteren en die installeren. Of het moet op de Wildfire S heel anders zijn dan op alle andere Android toestellen die ik gehad heb.

Maar goed het is nu gelukt, je weet hoe je weer terug kan, dus ik zou gewoon weer een andere rom proberen als je dat wil.

[ Voor 68% gewijzigd door 13art op 11-05-2013 08:47 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis