iPhone 5 camera groen stippenpatroon op foto's e videos

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:52
Hallo allemaal,

gister was ik op Dauwpop en ik had wat foto's en filmpjes gemaakt (ben echter zo stom geweest om de filmpjes te verwijderen in plaats van te bewaren 'als bewijsmateriaal').

Dit is het probleem met de foto's en dus ook op de video's, er is een patroon van groene stippen te zien, maar niet zoals hier te zien: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1465024 dit is van de zon en vertoont verder geen patroon aan stippen...

Zie mijn foto:

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7416/8726927264_300802cc44_z.jpg

en in het groot: klik

Komt dit dan ook door de lichten? Zo ja is dit erg jammer voor concertfotografie en filmen bij concerten/festivals... oké de foto's kan ik best nabewerken, maar dat wil ik juist niet doen met de foto's van mijn telefoon. Met video's kan ik het sowieso al niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:07

InFamous

excommunicado

Het is inderdaad reflectie van de lampen, ik heb hetzelfde met mijn iphone

Voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RLKQi1vl.jpg

Kijk maar rechts bij de achter bumper van de geparkeerd auto.

Dit is trouwens een screenshot van een video, foto's zelfde effect.

By the way, dat patroon, dat zijn de lichtbakken die daar hangen. Kijk maar net boven de oplichtende lampen, aan de bovenkant van de stage, zelfde patroon alleen die lampen zijn uitgeschakeld.

[ Voor 50% gewijzigd door InFamous op 10-05-2013 21:10 ]

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:52
InFamous schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 21:04:
Het is inderdaad reflectie van de lampen, ik heb hetzelfde met mijn iphone

Voorbeeld:
[afbeelding]

Kijk maar rechts bij de achter bumper van de geparkeerd auto.

Dit is trouwens een screenshot van een video, foto's zelfde effect.

By the way, dat patroon, dat zijn de lichtbakken die daar hangen. Kijk maar net boven de oplichtende lampen, aan de bovenkant van de stage, zelfde patroon alleen die lampen zijn uitgeschakeld.
Oh dat had ik nog niet eens gezien, alleen de lichtbakken die aanstaan waren me opgevallen. Wel jammer, voortaan maar wat beter op de compositie letten dan.

Als 't nou een probleem met mijn iPhone alleen was had ik 'm misschien kunnen omruilen voor een nieuwe/refurbished. Want mijne is van december 2012 en sinds februari ' 13 zit er een dubbele coating op voor extra bescherming op krassen.. maar ach ben er toch zuinig op. Aan de andere kant -- fijn om te horen dat het niet aan de mijne ligt.. woon nogal ver van de Apple Store (Amsterdam) af :+

Thanks voor je hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:07

InFamous

excommunicado

bartpostma schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 21:35:
[...]

Oh dat had ik nog niet eens gezien, alleen de lichtbakken die aanstaan waren me opgevallen. Wel jammer, voortaan maar wat beter op de compositie letten dan.

Als 't nou een probleem met mijn iPhone alleen was had ik 'm misschien kunnen omruilen voor een nieuwe/refurbished. Want mijne is van december 2012 en sinds februari ' 13 zit er een dubbele coating op voor extra bescherming op krassen.. maar ach ben er toch zuinig op. Aan de andere kant -- fijn om te horen dat het niet aan de mijne ligt.. woon nogal ver van de Apple Store (Amsterdam) af :+

Thanks voor je hulp!
Mijn Iphone is van november 2012, eerste lichting in nederland.

Formerly known as Ragdoll