Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ibiben95
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-11 00:20
Hallo,

Ik heb een samsung galaxy s2. Om Notpod (itunes laten werken met je android telefoon !! ) samen te laten werken met mijn android telefoon moet mijn sd kaart een aparte schijfletter hebben. Zo werkt notpod wel als ik een losse usb stick gebruik, of als ik mijn sd kaart stop in een geheugenkaart lezer. Maar tis een hele klus om steeds de micro sd kaart weg te halen uit mijn mobiel elke keer als ik niewue muziek erop wil zetten.

Ik kan mijn sd kaart dus alleen benaderen als ik eerst naar mijn MY DEVICE ga in de windows verkenner. Daarna krijg ik de optie om naar mijn telefoon te gaan of naar de sd kaart. Mijn sd kaart krijgt niet direct een aparte schijfletter.

Is er een manier waardoor mijn SD kaart een eigen schijfletter krijgt. En dus direct toegankelijk is in mijn windows verkenner.

Ik hoop dat jullie mijn probleem snappen:$

Alvast bedankt,

Ibrahim

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:10

D4NG3R

kiwi

:)

Ga eens naar de opties van je telefoon en kijk of je ergens iets in de trend van "Mass storage only" kan vinden.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• ibiben95
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-11 00:20
eindelijk gevonden dankjewel D4ng3r. Wel irritant dat hij niet automatisch op MAss storage only komt na inpluggen van usb

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dat zou betekenen dat bij het aansluiten van de USB-lader je telefoon ook ineens in de Mass Storage modus gaat. Dat lijkt me niet handig.

En meestal wanneer een telefoon aan de USB-poort gekoppeld wordt is om te synchroniseren door middel van de software die er bij geleverd wordt. Hiervoor is helemaal geen Mass Storage vereist.