Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

WordPress marketplace theme

Pagina: 1
Acties:

• ishy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-12-2024
Hey

Ik vroeg me af met welke producten of in welke mate iemand ervaring heeft met een WordPress (of Drupal) theme voor het opzetten van een marketplace?

De bedoeling is om zelf een site te hosten waar users aan elkaar producten kunnen verkopen - een percentje voor de site-eigenaar is geen noodzakelijke feature maar kan misschien ooit handig worden. Er moet dus geen shopping-cart zijn, geen auction stuff etc gewoon users die objecten aanbieden en andere die het kopen van de user. Geen shops etc...

Ik loop hier wat vast omdat alles wat ik kan vinden wel met shops, carts etc werkt en niet de geregistreerde users zelf dingen laat verkopen.

Thanks voor alle input!

• xwa
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 26-05-2022

xwa

Xwa

Ik denk dat je toch naar zoiets als een auction plugin moet gaan kijken.
Deze vervuld toch de meeste wensen van je.
Waaronder de belangrijkste wens dat je members advertenties/producten kunnen plaatsen.

In een plugin zitten vaak veel opties misschien een optie om het bieden op producten uit te schakelen.
Misschien kun je zelf ook nog aanpassingen aan deze plugin maken als je een beetje kennis hebt van php.

Succes.

Gr Niek

Niek Vaanholt

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-11 15:31

TheNephilim

Wtfuzzle

Of je dit kant en klaar in een plugin gaat vinden vraag ik me af. Er zijn genoeg e-commerce plugins, maar iets van een auction plugin heb ik nog niet gezien. Als ze er al zijn is er dus weinig keuze.

Dat zul je dan al snel zelf moeten gaan bouwen. Overigens vraag ik me af hoe je gaat controleren dat mensen iets aan elkaar verkopen. Je zult dan al snel geld moeten vragen voor het plaatsen van een advertentie.