Deze bak heeft een dual PIII 733 op een 694D MSI moederbordje. De AC97 audio controller valt niet aan de praat te krijgen. Applicaties als winamp geven geen kick en directX8 diagnostics doet erg vreemd, hij meld dat de sound geen hardware buffer zou ondersteunen maar dat het voor de rest zou moetten werken, NOT. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd. drivers, bios etc... maar hij blijft weigeren. In de device manager krijgt hij IRQ 9 samen met de USB root hubs. Maar dat is waarschijnlijk omdat alles mooi in de southbridge zit ingebakken.
De promise ATA100 controller en de andere onderdelen (waaronder een geforce 3
)
werken perfect. Omdat de win2kPRO CD niet te vinden was heb ik alles onder Win2kServer geinstalleerd maar dat zou toch geen problemen mogen geven of wel ?
In men andere bak met soundblaster 128PCI had ik ooit een gelijkaardig probleem en daar lag het aan de PCI dynamic bursting die aanstond en die staat nu ook gewoon uit.
Kan iemand nog wat tips geven ?
De promise ATA100 controller en de andere onderdelen (waaronder een geforce 3
werken perfect. Omdat de win2kPRO CD niet te vinden was heb ik alles onder Win2kServer geinstalleerd maar dat zou toch geen problemen mogen geven of wel ?
In men andere bak met soundblaster 128PCI had ik ooit een gelijkaardig probleem en daar lag het aan de PCI dynamic bursting die aanstond en die staat nu ook gewoon uit.
Kan iemand nog wat tips geven ?