persoonlijk vind ik de titel "What the fuck is er nieuw?" niet echt professioneel overkomen. Iets professioneler mag van mij wel.
ik ben hier voor hetzelfde gekomen.
Het lijkt net of het gaat om een conceptversie waar de auteur even voor het gemak dit soort taal gebruikt.
Ik hoop niet dat men dit soort taal vaker gaat gebruiken. Dat staat niet op een site als deze.
Het lijkt net of het gaat om een conceptversie waar de auteur even voor het gemak dit soort taal gebruikt.
Ik hoop niet dat men dit soort taal vaker gaat gebruiken. Dat staat niet op een site als deze.
Haha, volop lomp
There is no replacement for displacement!
Erg professioneel vind ik dit soort taalgebruik door de redactie idd niet overkomen, dit soort dingen kunnen toch wel netter worden verwoord mag ik hopen?
Vroeger was dit normaal (zoek maar eens wat newsposts uit 1998/1999 enzo), maar ik dacht dat tweakers.net dat niveau inmiddels wel ontgroeit was
Vroeger was dit normaal (zoek maar eens wat newsposts uit 1998/1999 enzo), maar ik dacht dat tweakers.net dat niveau inmiddels wel ontgroeit was
Virussen? Scan ze hier!
Gevalletje wtf inderdaad
Ik heb er maar changelog van gemaakt, maar misschien dat de auteur zelf nog met een aanpassing komt.
De versie was al een aantal dagen uit en ik kon op de website zelf alsmaar geen changelog vinden. Mijn ongeduld heb ik op die manier met een knipoog geuit, maar het was natuurlijk nooit de bedoeling dat dit on-line zou verschijnen. Nadat ik via een andere bron eindelijk iets over de veranderingen in deze release heb kunnen vinden ben ik uiteindelijk vergeten die regel aan te passen.
There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).
Pagina: 1