Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

dell inspiron 15r 5521 statisch geladen

Pagina: 1
Acties:

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:19
Heb een Dell inspiron 15r 5521 - i7 gekocht en merk dat deze statisch geladen is.
De helpdesk van Dell zegt dat dat bij dit model normaal is, hebben meer mensen dit ?

Verwijderd

Je bedoelt de 7521? De 5521 is volgens mij van plastic.

Alle aluminium laptops hebben last van statische elektriciteit in een ongeaard stopcontact, zelfs de macbooks. Oplossing: een goed geaard stopcontact gebruiken.

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:04

Eagle Creek

Breathing security

Ja, dat herken ik. Als je een alu-behuizing hebt voel je dit als de laptop is aangesloten op de netstroom.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Verwijderd

Mijn latitude heeft er ook last van onder een beperkt subset aan condities (accu volledig opgeladen). Gelukkig is het enige aluminium oppervlakte de back cover.

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:19
Eagle Creek schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 10:11:
Ja, dat herken ik. Als je een alu-behuizing hebt voel je dit als de laptop is aangesloten op de netstroom.
Klopt, hier heeft mijn laptop dus last van, als ik de adapter eruit haal is het weg !
Is dit slecht voor de laptop, en heeft deze er onder te lijden ?
als dit zo is laat ik hem weer ophalen en neem ik een andere...

[ Voor 9% gewijzigd door Albert020 op 10-05-2013 11:00 ]

Verwijderd

Dat kan geen kwaad. Sterker nog, volgens mij is het verplicht. Een normale kast staat ook onder stroom, om te voorkomen dat het écht fout gaat als de voeding stuk is.
Pagina: 1