Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• FZ6
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-11 23:28
Momenteel ben ik bezig met de aanschaf van een nieuwe laptop.

Ik ben geinteresseerd in een Dell XPS 13, door de specs en de actuele prijs (met kortingsbonnen +/- €900) lijkt me dit een mogelijke opvolger.

Maar...er zijn niet al te veel reviews voor handen, en in de winkel kijken/proberen is er bij Dell helaas niet bij.

Ik heb al het een en ander gelezen, maar kan nergens een goede review van het touchpad vinden.
Dell geeft op de site dat het een glazen multitouchpad is.

Ik heb voorheen een Macbook gehad, en het touchpad hiervan was zo goed, dat de meeste touchpads op laptops me enorm tegenvallen.

Daarom de vraag; wie heeft ervaring met de XPS 13, en dan vooral met het touchpad?

Ik ben benieuwd naar de (on)gevoeligheid, de soepelheid van de zoom/ scroll e.d.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

(jarig!)
FZ6 schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 01:16:
Ik ben benieuwd naar de (on)gevoeligheid, de soepelheid van de zoom/ scroll e.d.
Heel veel van die zaken is in te stellen in het Synaptics stuurprogramma. 't Loont wel om daar even mee te experimenteren.

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity