A2DP vraag

Pagina: 1
Acties:

• xtaix
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-10-2025
Ik wil de carkit Parrot cki 9100 aanschaffen alleen nu heb ik een vraag.

Op mijn telefoon (Iphone 4/4s) heb ik Sygic navigatie, deze ondersteund A2DP voor streamen van de spraakinstructie. Ook de parrot CKI 9100 ondersteunt dit.

Nu is mijn vraag is het voldoende dat deze 2 apparaten de A2DP functie hebben ? of moet mijn radio ook nog A2DP bevatten?

want je zou zeggen de carkit, mute de radio ook bij bellen, dus dan ook wanneer er spraakinstructies wordt gegeven door de navigatie?

graag jullie reactie.

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-01 14:39

InFamous

excommunicado

Ligt eraan of je streamed naar je radio of naar je Parrot. Als je streamed naar je radio zou deze ook A2DP moeten ondersteunen als je het streamed via je Parrot dan niet, want de parrot geeft het gewoon door aan de radio.

Van Wikipedia:

Zowel het verzendende apparaat als het ontvangende apparaat dient A2DP te ondersteunen.

[ Voor 19% gewijzigd door InFamous op 09-05-2013 23:14 ]

Formerly known as Ragdoll

• xtaix
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-10-2025
Ik wil mijn telefoon verbinden met de Parrot, zodat ik de bediening kan doen met de "afstandsbediening" die erbij zit. Doordat ik hem verbind met de parrot, dan krijg ik toch het geluid over de boxen en mute hij mijn radio?

Ik heb nu een CK 3100, deze heeft geen A2DP, daarom werkt het streamen van de spraakinstructie van de navigatie volgens mij niet.

kan iemand zeggen als dit klopt?

[ Voor 21% gewijzigd door xtaix op 09-05-2013 23:24 ]