Toon posts:

Accu pictogram windows 8

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb een windows 8 op een laptop geinstalleerd echter krijg ik het niet voor elkaar om het accu pictogram in te schakelen.
Het aan/uit pictogram staat standaard uitgeschakeld, dit is ook niet in te schakelen echter wel op een manier zodra ik de laptop aansluit op netstroom en dan de accu eruit trek dan geeft de computer een melding dat de accu verwijdert is en zodra ik hem dan weer terug doe staat het pictogram er wel met de bijbehorende percentages. Zoals het hoort dus.

Echter na de computer uitgeschakeld te hebben en opnieuw te starten is het pictogram weer verdwenen en weer niet in te schakelen, alleen via de accu te verwijderen.

Zou iemand mij a.u.b. willen helpen

Groetjes Mark ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Wat heb je zelf al geprobeerd en om wat voor laptop gaat het? Zijn allemaal wel handige dingen om te weten aangezien ik niet zo een tiental oplossingen ga neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om een medion md96691, ik heb al geprobeerd om windows diverse malen opnieuw te installeren en via het register wat bestanden te verwijderen echter had dit geen succes.

Het is wel appart dat het pictogram wel gewoon werkt zoals het hoort nadat de accu verwijderd is geweest.

Hier een foto:

http://postimg.org/image/qvjyneve9/

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2013 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Heb dan nu zo een vermoeden aangezien er geen drivers vanuit medion zijn voor windows 8 dat dit het probleem is evenals de acer timeline helaas je zou eventueel het volgende kunnen doen
Download devcon from Microsoft
2. Make a .bat file with the following commands:
@echo off
devcon rescan
3. Make a shortcut for the .bat file and put in your startup folder.
4. Windows automatically runs the command on every boot and scns for new hardware and thus installs the battery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
helaas werkte dit niet voor mij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:43
Denk dat er een bug in zit dat Windows de accu niet goed detecteert als je de pc opnieuw opstart en nog een extra zetje nodig heeft ( het eruit en er weer in zetten van de accu ).
Heb je alle drivers correct geïnstalleerd na de verschillende keren dat je Windows opnieuw hebt geïnstalleerd?

Zucht...

Pagina: 1