Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Logitech G9X en Razer Taipan

Pagina: 1
Acties:

• ugur
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-11 10:07
Ik zoek een game muis en ik zit te twijfelen tussen logitech en razer.
Ik vroeg me af of de dubelle sensor van de razer veel helpt aangezien dat de grote verschil tussen de muizen is.
De dpi van de razer is ook hoger alleen dat lijkt me niet zo belangrijk, de dpi van de logitech lijkt me voldoende.
Heeft iemand ervaring met muizen met een dubelle sensor?

• S3nz
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-07-2022

S3nz

Modder in opleiding

Dpi maakt niet veel uit, als je echte aim wil in bijvoorbeeld CS:GO gebruik je toch maar 600-2000 dpi :), verder heeft een vriend vanme ,die al jaren met logitech speelt, laatst een razer muis gehaald en is er gek op. Verder geen ervaring met dubbele sensor maar het lijkt me pure onzin.

FX6300 4Ghz - H100i - Gigabyte GA-970A-UD3P - XFX HD 6870 - Crucial Ballistix 2x4GB - FD Core 1000 Modded (work in progress)

• ugur
Is het nou ook zo dat de dpi eigenlijk een manier is om de muis aanwijzer snelheid te veranderen met hardware?

• Spanky79
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-11 17:31
Ik heb een razer (orochi) en ben er wel tevreden over. Maar ik denk niet dat je echt verschil gaat merken tussen hogere dpi waarden. Belangrijkte is dat het ding lekker in de hand ligt en dat je makkelijk bij alle knoppen kunt. Alle muizen met een hoge dpi zijn wat mij betreft dan prima voor gamen.

Mijn niveau van gamen is ook zeker niet hoog genoeg om verschillen te gaan merken bij verschillende muizen van hoge kwaliteit. Ik game nog op een laptop ook... (erg he?)

Je kunt trouwens ook de muissnelheid vernaderen door je bureaublad van grootte te veranderen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Spanky79 op 10-05-2013 23:43 ]

• ugur
Ik heb ook veel gegamed op een laptop hahaha.
Het gaat mij ook om die dubbele sensor ik vroeg me af of de combinatie van optische sensor en laser sensor veel helpt. De dpi vind ik niet het belangrijkste wat dat betreft zijn er ook muizen met 11000 dpi :S van steelseries.

• Spanky79
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-11 17:31
Welk probleem zou die dubbele sensor voor je moeten oplossen?

• ugur
Ik had ergens gelezen dat beide sensors hun eigen nadelen hebben vandaar dat een combinatie van sensors dat zou oplossen.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
Gamingmuizen [Deel 2]

Over het algemeen worden infrarood sensors nog altijd boven laser sensors verkozen.
Pagina: 1