Toon posts:

Acer Aspire X3470

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
https://www.4launch.nl/shop/get/p-18#p-4-productid-137944

Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Sony vegas / League of legends / runescape
Wat mag het systeem gaan kosten?
600 Euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Link boven
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Moet er simpele games op kunnen spelen en voor werk.

Extra :

Ik weet dat deze forum section alleen is voor pc's samen te stellen, maar ik wist niet waar ik moest wezen voor deze vraag dus dit is maar een wilde gok. Het zou fijn zijn als ik toch een antwoord kon krijgen.

• digital_ownage
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08-2025
niet kopen.
Ik zou er eentje samenstellen als de 7xx serie van nvidia uit is en de hasswel serie van intel

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:20
Sony Vegas en 600 euro gaat sowieso niet echt samen. Als je met video bewerking aan de slag gaat is een zware machine toch wel zeer aan te raden.
Ligt er natuurlijk aan hoe veel en hoe vaak je hiervan gebruik maakt.

Verder zou ik ook nooit een Acer kopen tenzij je 1. gelijk een herinstallatie uitvoert in verband met de lading bloatware en 2. niet raar opkijkt als deze na/binnen één jaar de geest geeft.

Kijk eens in de BBG van Tweakers, daar staan altijd wel leuke systeempjes in van degelijke kwalteit. Het nadeel van die goedkope kant en klare systemen is voornamelijk een lage kwaliteit voeding en een slecht moederbord maar daar is de prijs dan ook naar.

if (!coffee) {
Work = false; }

• digital_ownage
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08-2025
in principe kan je weldegelijk een systeem van 600 euro samenstellen waar sony vegas prima op werkt....

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:20
digital_ownage schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 21:44:
in principe kan je weldegelijk een systeem van 600 euro samenstellen waar sony vegas prima op werkt....
Werken en prima werken zijn 2 hele verschillende zaken. Ga maar eens een HD video renderen met zon budget kassie, wens ik je veel succes mee óf je moet zeeën van tijd hebben. Zelfs mijn i7-2600K heeft het wel eens moeilijk als ik met zware video handelingen aan de slag ga.

if (!coffee) {
Work = false; }

• Gaming247
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-03 21:44
Kan je zelf een systeem bouwen uit losse onderdelen? Lukt Windows installeren? -Heb je al een Windows licentie?

Dit zou bijvoorbeeld kunnen, als je al een Windows Licentie hebt, maar niet zelf kan bouwen: Azerty

[Updated spec's]

Pagina: 1