Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Office Outlook 2013] Tekst onder onderwerp verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• mrtnptrs
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:14

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
Mijn vader heeft nu een nieuwe computer met Office 2013. Hij was voorheen een fanatiek Office 2007 gebruiken, maar nu hekelt hem iets in outlook 2013: Hij wil de tekst onder het onderwerp weg hebben:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FgOdSvSv1EbAymmi69lYuHaE/full.jpg

Hierdoor worden er veel minder berichten tegelijk in de lijst weergeven en dat vindt hij zeer irritant. Na veel gezocht te hebben naar een instelling om deze tekst weg te krijgen en na meer dan een uur gezocht te hebben op Google, kom ik er maar niet uit. Wie weet de oplossing?

Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
Weet iemand een oplossing?

Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:22

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
Rechtermuisknop op de balk met Alles en Ongelezen, weergave-instellingen, kolommen. Daar staat volgens mij wat je moet hebben.

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
Al gekeken daar, maar daar staat nergens een optie om deze ondertitel weg te halen. Het lijkt er gewoon in het algemeen te staan.

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
Ik heb het toch bij toeval alsnog gevonden: tabblad beeld>voorbeeld van bericht>uit! Case solved!

Verwijderd

Ikke kwam deze pagina nog tegen, er zitten interessante dingen tussen:
http://superuser.com/ques...undancies-in-outlook-2013

• mrtnptrs

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
Ik denk dat ik er wel wat aan heb. Dankje!

Pagina: 1