• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-01 22:08
Ik heb een aantal foto's in 2009 geschoten in New York. Nu ben ik lekker in mn huis bezig om het wat leuker lichter en gezelliger te maken. Werd een beetje droevig in mn huis ;)

anyway.. Ik heb nu dus een aantal foto's die ik mooi vind om groot te laten afdrukken. nu een aantal vragen ;)

Foto's zijn in RAW genomen. op 12Mp Canon EOS Rebel XTI (D400 als ik het goed heb)

De foto's heb ik bewerkt Voorbeeldje ;)
NewYork

heb ooit wel eens het orgineel grote foto geplaatst. Maar kwam de foto toen ineens tegen in een boekje van iFactor die dienst deed als voorbeeld foto van een iMac :+

De foto wil ik niet op canvas. Ik heb het gevoel dat de foto dan niet geheel tot zijn recht komt Ik zou deze dus graag op aluminum willen zien. etchen eigenlijk. je krijgt dan een bepaald effect alsof je door een raam naar buiten kijk.

Mijn vraag is eigenlijk weet hier iemand waar ik mijn foto op die manier kan laten afdrukken?
En hoe groot zou de maximale grote van de foto kunnen worden? ik Heb 3 van zulke foto's 5th av zoals hierboven, Brookling Brigde ook met een taxi en 45th street met een brandweer auto en wat brandweer mannen die een brand aan het blussen zijn, in die foto is alleen de brandweer wagen uitgelicht

A Soldiers manual and a pair of boots.

• Yahrr
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-12-2025
Het aluminium wat je bedoelt heet Dibond. Als je daar op googled kom je wel verder.

Pentax K20D K3II 16-50 50-135 / Sigma 10-20mm / Kiron 105 macro / 360FGZ / Statieven: Manfrotto BeFree en 055PRO / Crumpler Quick Escape Sling / Picasa

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-01 09:39
http://fotolabkiekie.nl/ beheurlijk goede toko.

|>