Laatst heb ik een topic aangemaakt met daarin de vraag of jullie mij konden helpen met het opstellen van een PC met een budget van €600,-, waarvoor dank, en nu heb ik genoeg geld om dat systeem aan te schaffen. Nu ben ik na deze week iets wijzer geworden als het gaat om computers en wil ik wat wijzigingen doorvoeren (zoveel dat het mij wel een nieuw topic waardig leek). Ik ben natuurlijk nog niet een professional dus ik zou graag willen dat jullie mij verder willen helpen.
Wat wil ik vooral doen met mijn nieuwe systeem?
Af en toe wil ik YouTube kunnen bekijken en ik zal voornamelijk spellen zoals Tomb Raider en Far Cry 3 op mijn systeem spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget bedraagt nu +/- €750,-
Zijn en componenten of randapperatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Met mijn huidige laptop gebruik ik een extern toetsenbord, monitor, muis en HDMI-kabel en die wil ik allemaal meenemen naar mijn nieuwe systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een SSD en 8GB aan RAM is een must. Een HDD overweeg ik nog, en als ik er één wil wordt het er éen van 500GB met 7200 rpm.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik zie graag een Intel processor (het liefst zonder GPU) in mijn systeem doordat ze lekker snel werken en een Nvidia videokaart door de goede frametime.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Het liefst heb ik een stille PC, maar als ‘ie niet al teveel geluid maakt ben ik al tevreden.
Dit is nu mijn opstelling:
Wat wil ik vooral doen met mijn nieuwe systeem?
Af en toe wil ik YouTube kunnen bekijken en ik zal voornamelijk spellen zoals Tomb Raider en Far Cry 3 op mijn systeem spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget bedraagt nu +/- €750,-
Zijn en componenten of randapperatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Met mijn huidige laptop gebruik ik een extern toetsenbord, monitor, muis en HDMI-kabel en die wil ik allemaal meenemen naar mijn nieuwe systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een SSD en 8GB aan RAM is een must. Een HDD overweeg ik nog, en als ik er één wil wordt het er éen van 500GB met 7200 rpm.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik zie graag een Intel processor (het liefst zonder GPU) in mijn systeem doordat ze lekker snel werken en een Nvidia videokaart door de goede frametime.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Het liefst heb ik een stille PC, maar als ‘ie niet al teveel geluid maakt ben ik al tevreden.
Dit is nu mijn opstelling:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3350P Boxed | € 149,95 | € 149,95 |
| 1 | ASRock B75 Pro3-M | € 56,90 | € 56,90 |
| 1 | MSI N660Ti PE 2GD5/OC | € 261,90 | € 261,90 |
| 1 | Cooler Master K280 | € 30,43 | € 30,43 |
| 1 | Microsoft Windows 8 (OEM) 64bit | € 81,- | € 81,- |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 44,99 | € 44,99 |
| 1 | Seasonic M12II 520W | € 59,- | € 59,- |
| 1 | Samsung 840 series SSD 120GB | € 82,99 | € 82,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 767,16 | |