Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Allround krachtige laptop gezocht

Pagina: 1
Acties:

• jeroennoodles
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-11 10:57
Beste,

Ik ben op zoek naar een laptop welke multi functioneel dient te zijn. Ik wil er de normale dingen mee kunnen doen (internetten en films kijken), maar hij moet ook in staat zijn om Photoshop en Football Manager vlekkeloos te kunnen draaien.

Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik wil de laptop gebruiken voor allerlei zaken als:
- Internetten
- Film / series kijken
- Gaming (vooral Football Manager, dus niet grafische spellen als CoD of FIFA)
- Photoshop

Wat mag je laptop gaan kosten?
De laptop mag maximaal 1000 euro kosten.

Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ik ben niet van plan om de laptop veel mee te nemen, dus formaat en gewicht maken in principe niet veel uit.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Het merk maakt mij in principe niet veel uit, heb op dit moment een HP Compaq 8510w waar ik tevreden over ben, maar deze is al weer 4,5 jaar oud en begint toch wel traag te worden.

Lijstje met eisen aan de laptop:
Intel Core i7 processor
Full HD
Solid State Disk

Ik weet niet of het mogelijk is om dit te krijgen voor de prijs, eentje die ik heb gevonden is de Acer Aspire V3-771G-73638G87Maii

Echter lees ik hier op het forum dat Acer niet zo betrouwbaar is. Is dit een beetje een goede keus? Of zijn er betere laptops voor deze prijs te verkrijgen?

Alvast bedankt,
Jeroen

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:20
Denk dat het grootste nadeel van die Acer diens GPU is. Een 710M is gewoon een hernoemde 610M wat niet veel beter is dan de standaard HD4000 graphics.

Vraag is of je liefst een 17 inch laptop wilt, of dat ook 15(.6) inch laptops tot de opties behoren? Wat betreft de 17 inch is de Dell Inspiron 17R SE wellicht een leuke optie. Op de website staat hij voor 899 euro, maar volgens de kortingssheet (uit dit topic) kost hij met korting maar 805 euro. Zodoende zit je nog een kleine 200 euro onder je budget en kun je daarvoor een SSD aanschaffen. Een Samsung 840 250GB heb je al voor 140 euro, waardoor je totaal uitkomt op zo'n 950 euro. Daarvoor heb je dan:

Core i7
Full HD
GT650M
1TB Harddrive en 250GB SSD

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Ik denk dat jij het best een Lenovo Ideapad Y500 kunt nemen als je een 15 inch wilt, en anders een Dell Inspiron 17R SE als je 17 inch wil. Beide hebben dezelfde gpu dus games zouden hetzelfde lopen, de Dell is wel goedkoper als je de kortingsbonnen gebruikt, en dan kan je er zelf nog een SSD inzetten.

• jeroennoodles
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-11 10:57
Een 15.6 inch laptop behoort ook tot de opties.
Hoe werken die kortingscodes dan precies? Als ik via shopkorting.nl naar de webshop ga, is het bedrag nog steeds gewoon 849 euro (50 euro korting via kortingsbonnen).

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:20
Moet je even het Tweakers topic nalezen. Soms is het een combinatie van kortingen en/of cashback acties. De kortingen wijzigen soms per week, weet niet zeker of de sheet up-to-date is.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT