Hallo,
Ik wil binnenkort een game - pc in elkaar gaan schroeven. Ik vroeg me af of iemand een goede samenstelling weet voor dit geld, of nog eventuele aanpassingen heeft op mijn voorlopige samenstelling.
Wat wil je gaan doen met het nieuwe systeem?
Zoals ik al aangeef wil ik een game - pc bouwen, dit houd in dat ik Battlefield 3, Far cry 3, Crysis 3 etc. op hoge instellingen wil spelen. Ook wil ik er nog 2/3 jaar mee vooruit kunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 700 euro, inclusief randapparatuur.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een 1 tb, 7200 rpm harde schijf liggen. Ook heb ik al een muis, headset, toetsenbord en speakerset
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
CPU: intel core i5 3350P (€150)
Videokaart: Sapphire 7870 XT (€210)
Moederbord: Asrock B75 Pro3-M (€55)
Werkgeheugen: Crucial 8GB DDR3-1600 (€50)
Monitor: Acer G246HLBbid (€150)
Voeding: Antec HCG 520 (€60)
Behuizing: Coolermaster K280 (€30)
---------
€705
Heb je nog bepaalde merk voorkeuren?
Ja, ik heb qua processors een kleine voorkeur voor Intel, omdat deze een stuk minder verbruiken. Maar als een AMD processor qua prijs/kwaliteits verhouding beter is, heb ik daar geen problemen mee.
Heb je nog eisen/wensen?
Wensen wel, ik heb het liefst een zo stil mogelijk kastje, maar het is geen eis.
Alvast bedankt voor het meedenken
Groeten,
Niels Engelman
Ik wil binnenkort een game - pc in elkaar gaan schroeven. Ik vroeg me af of iemand een goede samenstelling weet voor dit geld, of nog eventuele aanpassingen heeft op mijn voorlopige samenstelling.
Wat wil je gaan doen met het nieuwe systeem?
Zoals ik al aangeef wil ik een game - pc bouwen, dit houd in dat ik Battlefield 3, Far cry 3, Crysis 3 etc. op hoge instellingen wil spelen. Ook wil ik er nog 2/3 jaar mee vooruit kunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 700 euro, inclusief randapparatuur.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een 1 tb, 7200 rpm harde schijf liggen. Ook heb ik al een muis, headset, toetsenbord en speakerset
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
CPU: intel core i5 3350P (€150)
Videokaart: Sapphire 7870 XT (€210)
Moederbord: Asrock B75 Pro3-M (€55)
Werkgeheugen: Crucial 8GB DDR3-1600 (€50)
Monitor: Acer G246HLBbid (€150)
Voeding: Antec HCG 520 (€60)
Behuizing: Coolermaster K280 (€30)
---------
€705
Heb je nog bepaalde merk voorkeuren?
Ja, ik heb qua processors een kleine voorkeur voor Intel, omdat deze een stuk minder verbruiken. Maar als een AMD processor qua prijs/kwaliteits verhouding beter is, heb ik daar geen problemen mee.
Heb je nog eisen/wensen?
Wensen wel, ik heb het liefst een zo stil mogelijk kastje, maar het is geen eis.
Alvast bedankt voor het meedenken
Groeten,
Niels Engelman