heey tweakers,
eerst mijn systeem:
Moederbord: MSI 870a-g54
CPU: AMD Phenom II x4 965
CPU Koeler: standaard
Vidkaart: Sapphire HD5850 (+ deepcool v6000 fans)
SSD: Kingston hyper x 120 gb
Voeding: Cooler Master M620 of M700 (op voeding staat productcode van m700 maar persoon waar ik hem van kocht zei dat het de 620 was).
Kast: Cooler Master HAF 922 SE
ik heb nu eindelijk al mijn onderdelen en heb alles aangesloten op mijn moederbord.
alles werkt...
behalve dat ik nog een OS moet hebben.
ik vroeg me af of ik een 'illegale' w7/8 op mijn SSD kan zetten. (vanaf usb of CD)
ik neem aan dat dit wel mogelijk is.. echter is er zoveel keus dat ik niet weet welke ik moet hebben.
kan iemand mij 'de juiste' geven?
waar ik ook nog mee zit is.. mijn SSD is dus helemaal leeg.. mijn moederbord bevat geen vga/dvi/hdmi aansluiting voor een beeldscherm dus moet die direct op de vidkaart. maar omdat mijn ssd helemaal schoon/leeg is staat er nog geen driver op voor de vidkaart, geeft dit een probleem?
ik hoop dat iemand mij kan helpen.
groet,
pascal
eerst mijn systeem:
Moederbord: MSI 870a-g54
CPU: AMD Phenom II x4 965
CPU Koeler: standaard
Vidkaart: Sapphire HD5850 (+ deepcool v6000 fans)
SSD: Kingston hyper x 120 gb
Voeding: Cooler Master M620 of M700 (op voeding staat productcode van m700 maar persoon waar ik hem van kocht zei dat het de 620 was).
Kast: Cooler Master HAF 922 SE
ik heb nu eindelijk al mijn onderdelen en heb alles aangesloten op mijn moederbord.
alles werkt...
behalve dat ik nog een OS moet hebben.
ik vroeg me af of ik een 'illegale' w7/8 op mijn SSD kan zetten. (vanaf usb of CD)
ik neem aan dat dit wel mogelijk is.. echter is er zoveel keus dat ik niet weet welke ik moet hebben.
kan iemand mij 'de juiste' geven?
waar ik ook nog mee zit is.. mijn SSD is dus helemaal leeg.. mijn moederbord bevat geen vga/dvi/hdmi aansluiting voor een beeldscherm dus moet die direct op de vidkaart. maar omdat mijn ssd helemaal schoon/leeg is staat er nog geen driver op voor de vidkaart, geeft dit een probleem?
ik hoop dat iemand mij kan helpen.
groet,
pascal