[MMORTS] Navy Field 2

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Navy Field 2 is de nieuwe MMORTS van Nexon (Maple Story, Vindictus) waarin je als speler de historische zeeslagen uit WOII kunt beleven.

Stel je eigen vloot samen met historisch accurate schepen zoals fregatten, destroyers, vliegdek schepen en Battle Cruisers. Rust je schepen uit met levensechte motoren, kanonnen, torpedo launchers en nog veel meer. Heb je dat gedaan? Dan stort je je met duizenden andere spelers in het strijdgewoel op zee en beleef je de zeeslagen uit '40/'45 helemaal opnieuw...en met wellicht een andere wending.

In Navy Field 2 speel je op een slagveld met 64v64...en dat realtime. Vergis je echter niet met het aankomende World of Warships van Wargaming, de opzet is totaal anders namelijk. Dit is een MMORTS...en World of Warships meer een MOBA.

Hieronder wat links naar trailers:
YouTube: Navy Field 2 -- Launch Trailer
YouTube: Navyfield 2 Cinematic Trailer - MMO HD TV (720p)
YouTube: Navy Field Gameplay - First Look HD

Ga jij de game spelen? Speel je hem al?
Laat weten wat je ervan vindt!

SPAM

[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 22-05-2013 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
Ik heb de PET gespeeld en vorige week nog een paar uurtjes. Ik vind het niet leuk genoeg in vergelijking met NF1.

Overigens alles leuk en aardig; een half topic, met daarin een link naar je eigen website waarvan je beweert dat je er NF2 kunt spelen.

TR gedaan.

[ Voor 40% gewijzigd door 0rbit op 20-05-2013 18:45 ]

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!