Toon posts:

Welke divider??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu dus een nieuwe Athlon 750 week 18. Ik ben dus van plan om dit beestje lekker op te clocken, maar mijn vraag is: wat is de cache divider van de 750?? is die gewoon 1/2??

En heeft iemand een schema hoe ik mijn Athlon 750 (voor zover als die daar nog niet op stond) op een divider van 1/3 kan solderen??

Verwijderd

De cache devider van de K7 750 is 2/5.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

EEEH is was onder de indruk dat de cache divider gewwon zonder solderen was te veranderen. Als je niet wilt kl*ten moet je gewoon wachten todat je die Thunderbird kan kopen, og gaan voor eem PenuitmIII Coppermine, loopt je cahce gewwon op processorsnelheid :)

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Patser
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 23:11

Patser

this.Close();

Voor een aantal moboŽs zijn er BIOSen met verschillende multiplier instellingen. Voor mijn KA7 gebruik ik de beta BIOS, ingesteld op 2/5 ipv default=1/2.
Dus afhankelijk van je mobo is dat de makkelijkste oplossing. Anders zul je idd moeten solderen. Check ome TomŽs zite. Die was de eerste met multiplier setings van de atholn.

Verwijderd

Topicstarter
En er was geloof ik ook een versie van WCPUa2 die je L2 cache instelde in je Bios? Heeft iemand die versie voor me? Kan je hem dan ff melen naar Beusichem_butcher@yahoo.com

• Apothor
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-08 14:09
Ook voor jullie geldt: kijk s naar mijn reply in de post over athlon 500 overclocken

Systeem Specs - ApoNet - DSTV Trinity

Pagina: 1