Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste heren,

Ik hoop dat ik goed zit met mijn vraag?
Om advertenties te maken zoek ik een goede gratis Photoshop?
Eentje waar ik later misschien ook een betere betaalde upgrade van kan nemen

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daam
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-07 11:16
Echt een gratis versie van Photoshop bestaat eigenlijk niet. Een freeware tool die het dichtste bij Adobe Photoshop in de buurt komt, zal GIMP zijn.

|  MacBook Pro | PC Acer Aspire M5810 | Foto Canon 60D, 50mm f/1.8, 18-135mm f/3.5, 28-200mm f/3.5, Rig |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wikipedia: Comparison of raster graphics editors

Verder ontbeert dit topic de nodige eigen inzet (zie Quickstart) en is deze informatie dus, zoals je ziet, makkelijk zelf te zoeken. Het helpt al als je een 2d grafisch ("raster graphics") programma niet "een photoshop" noemt. Dat googled zo lastig omdat Photoshop een productnaam is; dat levert alleen maar meer Photoshop hits op ;)

offtopic:
Even door je posts klikkend
viel me op dat je de neiging
hebt om regels met "harde enters"
af te kappen. Zoals je ziet leest
dat nogal vervelend. Het forum is prima in staat om tekstomloop te regelen wanneer een zin te lang wordt. Je kunt gewoon "doortypen" en dan komt 't allemaal vanzelf goed ;) Als je dan ook nog gebruik maakt van alinea's om het wat leesbaarder te houden en de groetjes achterwege laat aan 't eind van elk bericht (wij tweakers doen elkaar immers permanent de groeten ;) ) dan is 't helemaal toppie d:)b

[ Voor 77% gewijzigd door RobIII op 08-05-2013 21:42 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.