2e harde schijf

Pagina: 1
Acties:
  • 355 views

• masterdog999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-07-2024
Hallo allemaal ik heb een ssd als boot schijf em een 2tb seagate als 2e harde schijf maar ik kan hem niet terug vinden in mijn "computer" menu. Hij doet het wel zie ik in mijn bios
Moet ik nu ergens iets selecteren

Ps ik heb de asrock b75 pro3 mobo
Mvg collin

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-01 22:28

Compizfox

Bait for wenchmarks

Al in Schijfbeheer gekeken? Je moet hem natuurlijk wel eerst partitioneren en er een schijfletter aan toewijzen.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-01 09:44
Neem aan dat je windows draait? Iets meer info is wel handig...

In geval windows: Start, rechtermuis knop op computer, beheren, en dan schijf beheer. Misschien dat je hem nog moet formateren (raak je alle data die er op staat wel kwijt) of een stations letter moet geven?

Specs!

• masterdog999
Bedankt het is al gelukt ik moest er alleen nog een letter aan toevoegen

[ Voor 77% gewijzigd door masterdog999 op 08-05-2013 20:40 ]

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:41

D4NG3R

kiwi

:)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-01 09:44
Pak google er eens bij, en zoek eens op iets als "disk management on windows". Eenige eigen inzet is doorgaans vereist hier.

Hint: het is niet in de bios ;)

Specs!

• masterdog999
Thanks allemaal jullie hebben me ALWEER uit de brand geholpen

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:53

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is geen dumpbak, harde schijven zijn Opslagtechnologie...

Move OH -> OT

Oslik blyat! Oslik!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-01 22:28

Compizfox

Bait for wenchmarks

Dit gaat eerder over Windows Clients dan over OT...

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-01 10:02
Over tweede hardeschijven gesproken dan; ik heb er een derde hardeschijf bij in gezet van een oude computer van mij; hij zit niet vast en mijn SSD bootschijf ook niet. Ik verplaatst mijn pc niet, dus het moet niet zo'n probleem zijn denk ik of wel? En (zie foto) is zo'n dradenboel erg hinderlijk voor de airflow of gaat dat wel prima?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Lo8Jesq.jpg

Foto uitleg: Ik heb de 3e harde schijf in dat vakje waar een tweede DVDdinges kan liggen. Achter de 2e harde schijf (midden) zit mijn SSD 840 120gb.

• tomruijgrok123
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-01 15:24
Zeker moet dit geen probleem zijn, je moet er alleen even op letten, dat als je de pc verplaatst, je even die loszittende schijven eruit haald :)

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-01 10:02
tomruijgrok123 schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 22:49:
Zeker moet dit geen probleem zijn, je moet er alleen even op letten, dat als je de pc verplaatst, je even die loszittende schijven eruit haald :)
Thanks! Ja ik denk er wel aan, al ben ik niet van plan er mee te gaan slepen. Ze liggen nou ook niet volledig los, maar niet vastgeschroefd.

Als ik trouwens een ssd met 256gb zou halen en ik zou mijn huidige 120gb variant vervangen. Kan ik die 120gb dan in m'n laptop (xps l502x) prikken?

• tomruijgrok123
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-01 15:24
Worsteneter schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 22:53:
[...]

Thanks! Ja ik denk er wel aan, al ben ik niet van plan er mee te gaan slepen. Ze liggen nou ook niet volledig los, maar niet vastgeschroefd.

Als ik trouwens een ssd met 256gb zou halen en ik zou mijn huidige 120gb variant vervangen. Kan ik die 120gb dan in m'n laptop (xps l502x) prikken?
Weet ik niet, verschilt per laptop. Maar volgensmij kan dat bij de meeste laptops niet

Verwijderd

@Worsteneter: een slecht topic niet kapen met een geheel andere vraag SVP. Maak gewoon een nieuw topic aan als je dat wilt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.