Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Lijkt dus gewoon dat de key niet meer in het systeem zit...
Ik had trouwens gelezen dat mensen zo een illegale versie legaal hebben gemaakt, omdat de key volledig is. Dit zou betekenen dat ik veilig 1 van de 2 keys zou kunnen gebruiken, omdat ze niet in gebruik zijn?
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Commandline FTW | Tweakt met mate
En anders, gewoon installeren en al gebruik je een key dubbel, boeiend. Activeren doet 't wel en alsie klaagt, heb je de andere key bij de hand.
Zoiets had ik ook al, beide keys zijn gekocht op dezelfde mail die ik ook zal gebruiken als account, als er problemen komen dan zal dat vast wel op te lossen zijn.
Je snapt z'n probleem niet. Hij heeft 2x W8 aangeschaft. 1x geïnstalleerd, maar weet niet meer of 't met key A of key B is gedaan. Dilemma voor het tweede systeem, want pakt-ie nou een gebruikte of ongebruikte key.Rvvdb schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 23:41:
Met "opgeschreven" bedoel je internet upgrades? Want ik heb het toen via www.mswos.com gedaan, daar kun je dan rustig je aankoop weer bekijken en eventueel zelfs de .iso halen. Mocht je de gegevens niet meer weten dan zou ik even bellen via Microsoft Support
Ik heb eerder zoiets van "boeiend, het werkt met beide en je hebt 2 keys, gaat 't zeiken, dan bel je MS en ben je er ook zo vanaf".
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Waar een wil is, is een stopcontact....
Dat is inderdaad het geval. Daar was eind vorig jaar/begin dit jaar ook al een discussie over, omdat bleek dat mensen met een illegale installatie, een gratis upgrade konden krijgen naar Media Center editie. Welke de installatie gewoon legaal maakte. Dit kwam omdat de productcode simpelweg werd overschreven. Een zeer vreemde constructie van Microsoft als je het mij vraagt.FCC-gast schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 14:35:
Het is ook geen probleem (zoals Hero of Time en D4NG3R al zeggen) maar ik vind het inderdaad wel vreemd dat Media Centre de originele key overschrijft. Ik heb het hier ook op twee systemen, met MC, en kan nergens de originele W8 key vinden.
Edit: Bron.
Ik zou gewoon een key proberen, en dan inderdaad bellen met Microsoft mochten er problemen optreden. Ongelooflijk dat na zoveel jaar software ervaring het nog steeds niet makkelijk is om je eigen productlicentie te kunnen beheren.
[ Voor 6% gewijzigd door Royeboi op 09-05-2013 14:50 . Reden: Bron toegevoegd. ]
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
of zit daar de originele key ook niet tussen?
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Zeker captain obvious, want je leest niet:Aghanim schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 10:29:
Ik zal wel de enige zijn, maar ik kreeg bij mijn order een e-mail met de key er in van Microsoft. Captain obvious: daar kun je de key dus vinden als je die e-mail hebt gehad.
Royeboi schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 14:59:
Anders lees je even de posts eerst door?
Onder deze link staat beschreven hoe je dat kan doen.
Verwijderd
Waarschijnlijk kunnen zij zien welke key in gebruik is en dus welke niet.