Ik zoek een laptop om windows phone 8 apps te gaan ontwikkelen. Nu weet ik dat je het volgende nodig hebt om de WP8 emulator te draaien:
- 64 bit machine
- Windows 8 Pro
- SLAT enabled processor
(nee ik wil geen laptop zonder WP8 emulator, geen optie!)
Ik heb een zeer beperkt budget en ben aan het kijken of ik een tweedehands laptop kan gebruiken, ik heb de volgende op het oog:
HP dv7-3020ed
Nu weet ik dat je via de AMD site kan zien of een CPU SLAT ondersteund (AMD noemt het RVI):
AMD processors with RVI
Mijn vraag is nu, support de HP laptop nu wel of niet SLAT?
Het lijkt een simpele vraag (en dat is het hopelijk ook), maar ik werd in de war gebracht doordat er in de AMD lijst sommige processoren dubbel staan. Deze hebben dan wel andere CPUID en Codenames. Ik weet echter niet wat dat precies inhoud.
Ik heb geen voorkeur voor merk.
Ik ga hem niet veel meenemen (dus kg maakt niets uit).
Budget is 300 euro.
- 64 bit machine
- Windows 8 Pro
- SLAT enabled processor
(nee ik wil geen laptop zonder WP8 emulator, geen optie!)
Ik heb een zeer beperkt budget en ben aan het kijken of ik een tweedehands laptop kan gebruiken, ik heb de volgende op het oog:
HP dv7-3020ed
Nu weet ik dat je via de AMD site kan zien of een CPU SLAT ondersteund (AMD noemt het RVI):
AMD processors with RVI
Mijn vraag is nu, support de HP laptop nu wel of niet SLAT?
Het lijkt een simpele vraag (en dat is het hopelijk ook), maar ik werd in de war gebracht doordat er in de AMD lijst sommige processoren dubbel staan. Deze hebben dan wel andere CPUID en Codenames. Ik weet echter niet wat dat precies inhoud.
Ik heb geen voorkeur voor merk.
Ik ga hem niet veel meenemen (dus kg maakt niets uit).
Budget is 300 euro.
[ Voor 5% gewijzigd door thekink op 08-05-2013 16:16 ]