Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Video werkt niet Firefox

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views

• JvZ
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-10 16:15
En nu in ene werkt het vanuit nowhere weer, problemen met tweakers videoserver?

Link naar de video
- Gaat om alle video's op tweakers.net Ik krijg alleen een zwart blok in beeld.

Omschrijving van het probleem
- Sinds vandaag voor het eerst, op zowel laptop als desktop video player geeft een zwart blok, rechtermuisknop laat zien dat het om de juiste flash versie gaat (officiele un+reinstall gedaan volgens de video FAQ en Adobe aanwijzingen). Daarnaast laat ie ook StreamOne Player, version 2013.02.11.1540 zien.

Besturingssysteem
- Windows 7 x64 SP1 volledig up-to-date (PC:Engels, laptop:NL met ENG taalpakket)

Browser
- Firefox 20.0.1 (laatste versie)

Geïnstalleerde plugins
Van al deze de laatste versies: gecheckt, geupdate enz.
- Java
- nvidia 3D vision
- shockwave Flash 11.7.700.169
- silverlight
- VLC
- winamp application detector

Flash of HTML5
- Flash

Wat heb je al geprobeerd om het te verhelpen?
- Krijg wel muishandje erboven en heb alle settings in Flash player geprobeerd, opslagruimteruimte voor alle sites op unlimited, hardware acceleration aan/uit etc. tweakimg.net verwijderd uit de lijst (stond op 100kb blijkbaar).
- Java reinstall
- Flash officiele uninstall + handmatig files verwijderd + reinstall (alle aanwijzingen van Adobe en t.net video FAQ).
- Laatste nVidia drivers install
- Laatste beschikbare Directx install (juni 2010)
- Diverse browser restarts

En nu in ene werkt het vanuit nowhere weer, problemen met tweakers videoserver?

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Er zijn mij geen problemen met de videoserver bekend, maar dat sluit het uiteraard niet uit. Mocht het weer voorkomen, laat het dan even weten :)

• JvZ
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-10 16:15
Prima, ik keek het eerst rond 14u vandaag, en sindsdien +/- 1.5uur bezig geweest met updates en instellingen proberen. Youtube werkte wel gewoon normaal. Dus ik vond het allemaal maar vreemd. Ook omdat het te reproduceren was op een ander systeem. Maar goed nu werkt het idd weer. Tenzij er iets mis ging tussen UPC en tweakers.net, maar al het andere werkte gewoon normaal. Zodra het weer gebeurd zal ik een snellere post maken met link naar deze als toelichting.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:27

crisp

Devver

Pixelated

Er was een probleempje met de skin van de player, dat is inmiddels opgelost :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.