[08-05 dagaanbieding] Simonly +gratis gsm+cashback - GSMEasy

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-01-2022
Zojuist in de nieuwsbrief van Gsmeasy.nl gespot:

Gratis Samsung Galaxy Y (+20 euro cashback), LG L3 voor 20 euro (+hier krijg je ook 20 euro cashback op) of een Sony Xperia Tipo voor 25 euro (geen cashback).

Bij alle 1 jarige Tele 2 abonnementen. Goedkoopste is 6 euro per maand voor 200 minuten. Geen aansluitkosten dus totale kosten = 72 euro.

Zie hier Actiepagina gsmeasy

Galaxy Y pricewatch

Xperia Tipo pricewatch

LG L3 pricewatch

Alle toestellen zijn dus duurder dan die 72 euro, als je nog een sim onlytje nodig hebt is dit een prima aanbieding lijkt me _/-\o_ .

Volgens Gsmeasy.nl slechts enkele dagen geldig maar ik heb recent (maart) ook van zo'n actie bij ze geprofiteerd (Telfort sim only + gsm) en die werd aan het einde van de rit gewoon vrolijk een paar dagen doorgezet. Dus ik verwacht niet dat ze echt vrijdag offline zijn maar je weet nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-09 17:48

Perkouw

Moderator General Chat
Titel fixed, neem voortaan a.u.b. even eerst het beleid door -> Aanbiedingen en Kortingscodes - Beleid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 15:38
Mooie aanbieding, mijn moeder is er blij mee, die gebruikt haar telefoon namelijk nog steeds zoals het hoort, om mee te bellen :+
Ik had even gekeken naar het netwerk, klopt het dat Tele2 het netwerk van T-mobile gebruikt, dat gebruikt ze nu namelijk ook en verder geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
Perkouw schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 19:57:
Titel fixed, neem voortaan a.u.b. even eerst het beleid door -> Aanbiedingen en Kortingscodes - Beleid
Excuus, komt volgende keer helemaal goed. De actie loopt trouwens tot 10-05, maar ik kan de titel niet meer wijzigen nu.
Shady15 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 20:03:
Ik had even gekeken naar het netwerk, klopt het dat Tele2 het netwerk van T-mobile gebruikt, dat gebruikt ze nu namelijk ook en verder geen problemen mee.
Tele2 is idd T-Mobile. Bron

Gebruik voortaan a.u.b. even de edit knop. Ik heb je reacties nu even samengevoegd. ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Perkouw op 08-05-2013 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim.k
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Klopt het dat zodra je de Tipo besteld er in het winkelmandje een LG Optimus staat? Of ben ik de enige met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:49

migros

Nooit meer een Samsung

Staat er nog ergens of er aansluitingskosten zijn of nie?

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

migros schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 21:32:
Staat er nog ergens of er aansluitingskosten zijn of nie?
:F
aangezien je vast de site hebt bekeken, waar het in koeienletter staats , heb je er vast overheen gekeken. Daarom heb ik het je nog even wat makkelijker gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MaFiCIHJB0sNvUgL0QIfPwZ7/full.png

[ Voor 6% gewijzigd door Fietsbel op 08-05-2013 21:37 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 23:00
Fietsbel schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 21:36:
[...]

:F
aangezien je vast de site hebt bekeken, waar het in koeienletter staats , heb je er vast overheen gekeken. Daarom heb ik het je nog even wat makkelijker gemaakt:

[afbeelding]
Ik zie het niet hoor >:)

Maar ik vind het best een voordelig abonnement eigenlijk bijna net weinig als ben of simyo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:49

migros

Nooit meer een Samsung

Ik bedoelde bij typhone.nl, foutje van de zaak

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Vergeet de cashback niet voor het afsluiten van het simonly abonnement niet. Voor typhone is dit tussen de 7,50 en 10 euro voor zover ik nu even snel kan zien.

http://www.cashbacksvergelijken.nl/Korting/1216/Typhonenl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 15:38
Overigens was me opgevallen dat bij gsmeasy er 9,50 verzendkosten worden berekend. Bij http://www.typhone.nl/top...m=NLC&utm_content=wk19_HA worden er geen verzendkosten gerekend en verder dezelfde deal. Ik had op mijn mailadres zelfs 13 euro korting gespaard, dat word dus ook nog op de rekening gestort 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 19:34
13 euro? bij welke cashbacksite?

Volgens mij zijn topdeals "slechts" iets van 4 euro en valt het niet onder een gewoon sim-only abonnement.

[ Voor 63% gewijzigd door melk0r op 09-05-2013 10:49 ]

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
De 13 euro die hij bedoelt is het opgebouwde spaartegoed bij Typhone. Je krijgt bij het lezen van een nieuwsbriefmail telkens een spaartegoedverhoging. Dit is niet algemeen, maar persoonlijk tegoed dus.

Als er iemand heeft afgesloten via Spaarwinkelen.nl: kun je vertellen hoeveel de cashback was? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
Shady15 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 23:12:
Overigens was me opgevallen dat bij gsmeasy er 9,50 verzendkosten worden berekend. Bij http://www.typhone.nl/top...m=NLC&utm_content=wk19_HA worden er geen verzendkosten gerekend en verder dezelfde deal. Ik had op mijn mailadres zelfs 13 euro korting gespaard, dat word dus ook nog op de rekening gestort 8)
Waar zie je dat? Ik zie bij bij typhone verzendkosten gewoon 9,50 (zie plaatje) alsmede bij gsmeasy

Afbeeldingslocatie: http://imgdump.nl/hosted/7d11b984848149adc9ba504ab4db8375.png

[ Voor 3% gewijzigd door OrangePower op 09-05-2013 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
objectief2 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 11:06:
De 13 euro die hij bedoelt is het opgebouwde spaartegoed bij Typhone. Je krijgt bij het lezen van een nieuwsbriefmail telkens een spaartegoedverhoging. Dit is niet algemeen, maar persoonlijk tegoed dus.

Als er iemand heeft afgesloten via Spaarwinkelen.nl: kun je vertellen hoeveel de cashback was? ;)
De Cashback die ik heb gekregen is 4 euro.
"€4,00 geld terug korting, bij 'superdeals' of 'sales-acties'"

Had dit hoger gekund?

Voor GSMEasy is de cashback 7,50 maar dan zit je met de verzendkosten van 9,50 euro

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
OrangePower schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 11:23:
[...]

Waar zie je dat? Ik zie bij bij typhone verzendkosten gewoon 9,50 (zie plaatje) alsmede bij gsmeasy

[afbeelding]
Bij de Galaxy Y zijn de verzendkosten 0 euro althans toen ik bestelde.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
melk0r schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 11:40:
[...]

Bij de Galaxy Y zijn de verzendkosten 0 euro althans toen ik bestelde.
Op dit moment niet meer :'( dus ik vermoed dat je geluk hebt gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denzel1990
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-08 09:38
hoe zit het nou met het extreem hoge internet verbruik bij tele2( ik las dit in het tele2 topic). Deze aanbieding klinkt super, maar als ik 5 x zo snel data verbruik wordt het een duur grapje. Op dit moment heb ik onbeperkt internet van tmobile en verbruik ongeveer 500 mb per maand. Was van plan om 1gig te nemen i.c.m. xperia. Dat komt uit op 16 euro per maand

Mijn abbo loopt door tot 28 mei. Kan ik dan nu al gelijk overstappen en dus gebruik maken van deze actie met nummerbehoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
denzel1990 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 13:34:
Mijn abbo loopt door tot 28 mei. Kan ik dan nu al gelijk overstappen en dus gebruik maken van deze actie met nummerbehoud?
Ja dan kun je nu idd de overstap aanvragen door voor nummerbehoud te kiezen bij gsmeasy of typhone. En dan kun je dus vanaf de einddatum van je contract van Tele2 gebruik maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
Actie is afgelopen!
Pagina: 1