Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• blastoyz
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01-11 13:37
goeie morgen vanuit het zonnige spanje. 8)

Ik zit hier met een klein probleempje.
Ik moet een screencapture maken en bewerken.
Basicly wat ik moet doen is me scherm opnemen en er wat bij vertelen door me microfoon heen. En stereo geluid opvangen is ook een eis.
Dit filmpje moet ik dan uiteindelijk nog gaan editen.
Er is een kans dat ik van 2 pc's tegelijk wat moet opnemen en deze in sync dan erna kan bewerken.
De eerste 10 seconden van de ene PC en dan 10 seconden van de andere. Dit kan nogal heen en weer springen, dit is dus ook maar een voorbeeld.

Ik heb al gekeken naar enkele programma's zoals: mirillis action en fraps. Over mirillis action was ik redelijk tevreden en fraps zorgden helaas voor een lage FPS. Ik wil de kwaliteit namelijk nog wel gewoon hoog houden.

Ik kan me nog herineren met het werken met een programma van Adobe maar de naam ontglipt me nu even.

Om deze lap tekst samen te vatten: ik heb een programma of programma's nodig waarmee ik een screen capture kan maken en die daarna nog kan bewerken.

Voor enige vragen of tips zet maar hieronder

Verwijderd

De bekenste is natuurlijk Camtasia:
http://www.techsmith.com/camtasia.html

Maar niet gratis...

Een overzicht van apps: Wikipedia: Comparison of screencasting software

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2013 15:37 ]

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Bob Popcorn

Plop!

De suite van Adobe heet Captivate :) Deze is 30 dagen gratis te gebruiken.

[ Voor 34% gewijzigd door Bob Popcorn op 08-05-2013 16:51 ]

Kan niet stoppen met ontploffen!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-11 18:57
Ik kan ook Camtasia aanbevelen, heel gebruiksvriendelijk en levert prima kwaliteit.

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Ik kan ook microsoft expression encoder 4 screen capture (wat een mond vol) aanraden. IMO voor jouw doeleinden ruim voldoende en ook gratis te downloaden bij http://www.microsoft.com/...oad/details.aspx?id=27870