Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cazure
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-07 09:32
Hallo Tweakers,

Ik heb nu al 1,5 maanden heel veel plezier van mijn render node en backburner. Maar sinds vanochtend wil het even niet werken. Backburner rendered al mijn frames in het zwart. Alleen het grappige is, is dat wanneer ik wil kijken waar het probleem ligt qua render settings. Hij mijn single frames wel gewoon rendered. Maar niet mijn sequences. Ik zie nu ook dat hij 5 frames wel aankan. Maar wanneer ik hem de frames aangeef die ik wil gerenderd hebben (0 - 142) gaat hij meteen op zwart. Heel apart :S Schijnt dus dat mijn job te groot is. Maar in het verleden heb ik ook jobs gehad van 500 frames groot.

Ik gebruik 3Ds Max Design (2011), backburner en Mental Ray basic settings. Ik render in een .Jpeg sequence met de Autodesk ME Image Sequence File (.imsq).
Als er verdere informatie ontbreekt, hoor ik dat graag.

Ik hoop dat jullie hier mij verder in kunnen helpen om dit probleem op te lossen.

Gr,
Hero

[ Voor 7% gewijzigd door Cazure op 08-05-2013 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-05 14:42
Begrijp ik nu dat alle jpeg files in één groot .imsq file wordt gestopt?

Zo ja, dan denk ik dat daar het probleem zou kunnen ontstaan. Zou je het eens kunnen proberen zonder die .imsq stap en dat je gewoon 142 jpegjes hebt?

(eventuele render passes zou je gewoon in aparte mapjes kunnen stoppen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaPPZion
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-08 12:46
Geen oplossing, wel een tip, probeer het eens met thinkbox deadline, die is gratis voor minder dan 3 rendernodes, vind het zelf een erg prettige render manager :)