Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

EA stopt met betalen wapenindustrie voor gebruik wapens in g

Pagina: 1
Acties:

• Muncher
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:11
Het besluit lijkt verband te houden met recente spanningen tussen de game- en de wapenindustrie, die beiden geregeld onder vuur komen te liggen in de VS na wapenincidenten.

Misschien is 'geregeld onder vuur komen' niet de meest handige formulering in een artikel over spanningen tussen de game en wapenindustrie.

Een betere formulering zou kunnen zijn: Het besluit lijkt verband te houden met recente spanningen tussen de game- en de wapenindustrie, welke in de VS oplopen na wapenincidenten.

• CvB
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-04 01:37

CvB

Goed punt. Dat heb ik onbewust zo omschreven, niet eens zo slecht gevonden toch? :X In het vervolg zal ik hier meer rekening mee houden.

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Nee blijf doen! Ik denk dan altijd aan zo'n slechte nieuwslezer die expres de nadruk op die punchline legt.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:55

hellknight

Medieval Nerd

volgens ArsTechnica is de verklaring van EA ietwat misleidend, aangezien EA nooit licenties afgenomen heeft - er is enkel een samenwerking met enkele fabrikanten geweest voor het goede doel (oorlogsveteranen). Als wat Ars aangeeft klopt, lijkt me dit relevant om in het artikel te vermelden.

Your lack of planning is not my emergency