Computer says no
Misschien ook handig om in de tabel de juiste prijzen aan te geven. Dus ipv 10€ voor 250 MB wordt het 20 euro (want 10 euro extra staat in de tekst). Of je maakt het kopje erboven "meerprijs" ipv prijs en je laten de huidige getallen staan.
BTW waarom staat er 10€ en niet €10?
BTW waarom staat er 10€ en niet €10?
Je kunt natuurlijk altijd bellen. Net als sms'en en internetten.Misschien ook handig om erbij te vermelden dat indien je geen belbundel neemt je wel gewoon kunt bellen.
Echter wel tegen een tarief van 30ct/min afgerekend per seconde.
Nee, de bundel is 10 euro. Het startabonnement staat wel bovenaan - die moet je altijd. Die 10 euro extra betaal je niet bij elke bundel uiteraard.Misschien ook handig om in de tabel de juiste prijzen aan te geven. Dus ipv 10€ voor 250 MB wordt het 20 euro (want 10 euro extra staat in de tekst).
Thanks, fixed!BTW waarom staat er 10€ en niet €10?
De bundel is idd 10 euro, maar je moet altijd het startabbonement erbij nemen. Als iemand nu alleen naar de tabel kijkt denkt diegene: "Oh voor 500MB betaal ik €15" terwijl je in werkelijkheid 15+10 betaalt. Daarom dat de tabel naar mijn mening iets duidelijk zou worden met 1 van beide suggesties die ik hierboven doe.
Ik zie wel dat het startabbo nu in de tabel is gezet, naar mijn mening niet helemaal duidelijk maar goed genoeg
Ik zie wel dat het startabbo nu in de tabel is gezet, naar mijn mening niet helemaal duidelijk maar goed genoeg