• JosieDee
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-10-2024
Hallo,

Ik wil voor bij mijn tv een 2.1 set gaan bestellen.
Ik wil de set voor films, series en muziek (evt. dmv iphone aansluiten) gaan gebruiken.
De kamer waar deze komt te staan is ongeveer 45 m2.
Mijn budget bedraagt zo'n €500,-

Zelf zat ik hier aan te denken:
#ProductPrijsSubtotaal
1Pioneer VSX-922-K€ 329,-€ 329,-
2Dali Zensor 1 2.0 (Wit, Zwart)€ 129,-€ 258,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 587,-

Ik heb er niet al teveel verstand van maar hoor graag of dit goed bij elkaar past en of er nog alternatieven zijn?

Een subwoofer moet ik dan later nog even voor sparen.

Bedankt alvast!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:46

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Aud > cea

Wise enough to play the fool

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-11 19:13

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Luisteren. Meer valt er eigenlijk niet over te zeggen.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• JosieDee
Ja super dat ga ik dan doen! :D

Maar het kan dus niet zo zijn dat de versterker te uitgebreid is voor de speakers?
Het is wel zo dat ik uiteindelijk wil uitbreiden met extra speakers.

Geen idee wat Aud > cea betekend

[ Voor 31% gewijzigd door JosieDee op 08-05-2013 14:13 ]

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ik zou ook zeggen, ga eens luisteren en bepaal of de sound van deze combinatie jou bevalt. De Dali Zensor serie is volgens mij best goed voor zijn geld. Het is echter wel de kleinste/goedkoopste van de serie dus je moet geen overweldigend geluid verwachten. Er zal niet veel laag aanwezig zijn dus een subwoofer zal wel een aanvulling zijn.

Een te uitgebreide receiver voor de speakers? :? Heeft de receiver alle aansluitingen en mogelijkheden die jij zoek? De speakers zal het natuurlijk worst wezen. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door S1NN3D op 08-05-2013 14:21 ]

• JosieDee
S1NN3D schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:15:
Ik zou ook zeggen, ga eens luisteren en bepaal of de sound van deze combinatie jou bevalt. De Dali Zensor serie is volgens mij best goed voor zijn geld. Het is echter wel de kleinste/goedkoopste van de serie dus je moet geen overweldigend geluid verwachten. Er zal niet veel laag aanwezig zijn dus een subwoofer zal wel een aanvulling zijn.

Een te uitgebreide receiver voor de speakers? :? Heeft de receiver alle aansluitingen en mogelijkheden die jij zoek? De speakers zal het natuurlijk worst wezen. ;)
Top ik ga vandaag even luisteren! Bedankt voor de info iig!
Pagina: 1