Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:36
T-Mobile heeft de prijzen bekend gemaakt van haar nieuwe 'stel samen' bundels,
http://www.t-mobile.nl/pe...rijslijsten/stelsamen.pdf

Je betaalt sowieso 10 euro per maand je krijgt hier 64kbit internet voor en onbeperkt sms en mms.
Belbundels en hogere internet abonnementen kun je bijkopen.

Wat me opvalt is dat de datareset optie wat minder prettig geworden is, je kunt voor 2,50 200MB aanvullen op maximale snelheid en 7,50 voor 500MB. De huidige bundels zijn wat dat betreft een stuk prettiger.

Voordeel van deze bundels zijn wel dat er nu maximaal 5000MB te krijgen valt bij een abonnement voor 35 euro (excl de 10 euro standaard kosten).

Wat vinden jullie van de nieuwe bundels?

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Jammer dat je sowieso al 10 euro betaalt en dat daar bovenop dan nog eens de andere producten komen, dat maakt het een stuk minder aantrekkelijk... :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:47

Hupske

AFCA

Betekend dit dat na 13 mei ook gelijk de iSmart abonnementen niet meer te verkrijgen zijn?
Of houden ze die nog even aan?

Zoals bij Vodafone die hebben hun RED abonnementen, maar het is nog wel mogelijk om de sms+web+bel te krijgen. Ook al proberen ze die wel ver weg te stoppen.

Ik kan namelijk pas de 20e een nieuwe abonnement uitkiezen. Best vervelend als net naast de pot pist

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerd
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:52

Tjeerd

Be Original, Be Yourself.

Ik snap nog niet helemaal hoe het werkt, maar klopt het dat je indien je een SIM-only plan neemt, je voor 5 euro per maand dus onbeperkt 64kbit krijgt? Ik lees heel vaak dat mensen denken dat het begint met 10 euro basis en daar boven op nog 5 euro.

Verder vraag ik me af indien je een 5 euro SIM-only plan neemt, of je uberhaupt nog kunt bellen, maar dat je dan gewoon per minuut betaalt bijvoorbeeld?

Update: al gevonden, indien je geen belplan neemt (alleen internet dus) dan betaal je 0.30 euro per minuut als je wil bellen.

Verder zie ik dat er aansluitkosten zijn van ruim 50 euro, dat is ook fors.

[ Voor 20% gewijzigd door Tjeerd op 09-05-2013 12:30 ]

www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-03 13:53
hupske schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:40:
Betekend dit dat na 13 mei ook gelijk de iSmart abonnementen niet meer te verkrijgen zijn?
Of houden ze die nog even aan?
Helaas niet, volgens een chatmedewerker van T-Mobile
Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/g8jjbmyqkweir97/Schermafbeelding%202013-05-08%20om%2021.41.25.jpg

https://www.dropbox.com/s/gawcbyojz4fdm83/Schermafbeelding 2013-05-08 om 21.41.25.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328026

Helaas zijn de prijzen me iets té duur geworden.
Bovendien belachelijk dat je verplicht bent "onbeperkt internet" te nemen voor 5 euro.
Ik wil helemaal geen onbeperkt internet.
Zeker niet wanneer de stap 1000mb - 2000mb maar 4 euro kost.
Ook de verleng-aanbiedingen zijn niet erg uitnodigend.
Ik ga volgend jaar gewoon op zoek naar een andere provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Die nieuwe sim only contracten bij T-Mobile zijn gewoon heel netjes. Onbeperkt (!) bellen en smsen plus 1 GB Data slechts 33 euro per maand. Voor zakelijke klanten heel aantrekkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63975

alwaysleft schreef op maandag 13 mei 2013 @ 15:04:
Die nieuwe sim only contracten bij T-Mobile zijn gewoon heel netjes. Onbeperkt (!) bellen en smsen plus 1 GB Data slechts 33 euro per maand. Voor zakelijke klanten heel aantrekkelijk.
Vind je? Sinds kort overgegaan naar Simyo, 300 minuten/SMS (€7) + 1GB data (€10) voor €17/maand

Bijna 50% minder dan bij T-Mobile.

Ik ben zelden over mijn bundel heen gegaan bij T-Mobile, dus onbeperkte minuten lijken me eerder een lokkertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Anoniem: 63975 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 15:35:
[...]

Vind je? Sinds kort overgegaan naar Simyo, 300 minuten/SMS (€7) + 1GB data (€10) voor €17/maand

Bijna 50% minder dan bij T-Mobile.

Ik ben zelden over mijn bundel heen gegaan bij T-Mobile, dus onbeperkte minuten lijken me eerder een lokkertje.
Voordeel van tmobile is dat je niet omgaat qua prijs, bij Simyo gaat het contract na een jaar omhoog. Bij T-Mobile staat de prijs 2 jaar lang vast :) . En je hebt geen onbeperkt smsen, voor sommigen toch nog een must ;)
En mindere praktijk snelheden mobiel internet bij Simyo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63975

Na een jaar heb je geen contract meer bij Simyo, want het contract loopt voor 12 maanden.

Verder kan je bij Simyo je bundel maandelijks aanpassen en weet ik niet of dat onbeperkt bel abonnement wel voor de zakelijke markt bedoeld is.

Lagere snelheid bij Simyo zou kunnen, maar wel beter bereik, dus stabieler. Vanwege KPN infra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Anoniem: 63975 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 15:39:
Na een jaar heb je geen contract meer bij Simyo, want het contract loopt voor 12 maanden.

Verder kan je bij Simyo je bundel maandelijks aanpassen en weet ik niet of dat onbeperkt bel abonnement wel voor de zakelijke markt bedoeld is.

Lagere snelheid bij Simyo zou kunnen, maar wel beter bereik, dus stabieler. Vanwege KPN infra.
klopt, beter netwerk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 483276

Houd dit nu in dat je voor €10 per maand (het basis abbo) onbeperkt kunt smsen/mmsen en onbeperkt kun internetten op een snelheid van 64kbit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-05 13:58
Anoniem: 483276 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 17:00:
Houd dit nu in dat je voor €10 per maand (het basis abbo) onbeperkt kunt smsen/mmsen en onbeperkt kun internetten op een snelheid van 64kbit?
Voor zover ik heb begrepen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237382

Anoniem: 483276 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 17:00:
Opzich klinken die nieuwe T-Mobile abonnementen best wel netjes! Zeker in vergelijking met bijv. Hi of Vodafone zijn ze gewoon goedkoop 8)

Voor de mensen die weinig bellen maar veel data gebruiken is Mobile Vikings op dit moment nog wel aantrekkelijker (1.5 GB data op 3 Mm/s vs Onbeperkt op 64 Kb/s).

Ik hoop dat we meer providers gaan zien die over stappen op zon' abonnement structuur als T-mobile aanbied.

Edit:

Oeh!

T-Mobile Simonly Startabonnement
  • Onbeperkt whatsappen, posten en sms’en
  • Altijd online met een basissnelheid van 64Kbps
5,- euro per maand

Nadeel is uiteraard wel;
  • Geen minuten
  • Traag internet
  • 12 maanden contract

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 237382 op 13-05-2013 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-06 10:28

Ursamajor

Astrofotograaf

Helaas is het bij simonly zo dat je belminuten 1 maand houdbaar zijn. Ik vind ze toch best duur. Voor een 150 belminuten met een een of ander internet bundel kom je zo op 30 euro per maand uit. Dat betaal ik nu ook maar dan icm een telefoon...

Vanmorgen alles nog maar eens in een sheetje gezet.
Een simyo simonly voor 1 jaar, 100 minuten/sms en 200 mb voor een tientje per maand
(2MB / 384kb)

Een T-Mobile verleng abo 150 min/sms en 1GB (heb ik helemaal niet nodig) voor 24 maanden, 37 euro per maand. Toestel (note 2) kost 140 euro.
(14,4MB/2MB)

Als je een sommetje maakt, scheelt het 126 euro per jaar, oftewel 5 euro en een kwartje per maand en dan heb je een hogere downloadsnelheid en meer belminuten en niet in een keer een hoge aanschafprijs van een telefoon.
Dan vind ik het dat toch wel waard om een abo met toestel te nemen en de kosten te spreiden.

[ Voor 56% gewijzigd door Ursamajor op 14-05-2013 09:14 ]

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJDarkByte
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-05 20:03
Wat dacht T-Mobile toen ze die aansluitkosten gingen invoeren? 53 euro aansluitkosten gaat nergens meer over. Wat baal ik nu dat ik niet vorige week een abonnement afgesloten heb bij ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Nuhvok schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:12:
Wat dacht T-Mobile toen ze die aansluitkosten gingen invoeren? 53 euro aansluitkosten gaat nergens meer over. Wat baal ik nu dat ik niet vorige week een abonnement afgesloten heb bij ze.
Hoe kom je erbij?! Bij een toestel met abbo is het 30 euro aansluitkosten en bij een sim-only 20 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:37

Sorcerer8472

Mens sana?

Nuhvok schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:12:
Omgerekend naar een jaar is dat ook bijna 5 euro per maand dat er nog eens bij komt, bij een 1-jarig contract...
alwaysleft schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:39:
[...]

Hoe kom je erbij?! Bij een toestel met abbo is het 30 euro aansluitkosten en bij een sim-only 20 euro :)
Uit de prijslijst:
Aansluitkosten bedragen €53,38 per aansluiting

[ Voor 27% gewijzigd door Sorcerer8472 op 14-05-2013 14:41 ]

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Pagina: 1