Toon posts:

QIII Urban Terror BETA 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft het nog niet gespeeld?

Is echt een supermod, gaat alleen verschikkelijk veel tijd in zitten. Wat vinden jullie er van?

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Bloodclot

Jawier!

Hij is best cool. maar nog wel wennen zeker als je al een paar jaar counter-strike speelt.

Mijn wapens zijn: Grenade launcher+ MP5 + 2xgrenades + Kevlar vest.

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet een grotere monitor hebben, ik kan met de sniperrifle niks raken :( Als ik iemand in het visier heb dan liggen mijn hersenen direct achter me. :( :(

Maar wel een superspel, hier en daar wat bugjes (gooi geen granaten uit de helicopter :):) )

• Bloodclot
  • Nu online

Bloodclot

Jawier!

haha dat heb ik nog niet geprobeert!
wel schietend enzow.. die helicopter is best coo. al mocht hij wel wat meer lawaai hebben..

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:21
Ik heb alleen 1 gespeeld, ik ga binnekort wel weer ff UT2 proberen.
Greetz,

p.s.
wat zijn nou de wezelijke verschillen met CS ???

Verwijderd

Alleen omdat het ook realistische wapens en omgevingen heeft, wordt het meteen vergeleken met Counterstrike :?

Ik zie dat niet zo hoor, zijn toch 2 verschillende mods.

Anywayz.. hij ROELT wel zwaar, speel hem bijna elke avond >:)

• Bloodclot
  • Nu online

Bloodclot

Jawier!

Vergelijk niet CS met UT-beta2.

alleen realistische wapens dat is de overeenkomst. de gameplay is veel anders. ook meer. zoals Capture the flag en follow the leader.

maar ook gewoon FFA, TDM en team survivor (CS achtig)

Verwijderd

idd, vergelijk urban terror absoluut niet met cstrike. Een retail produkt tegenover een beta2.. beetje kromme vergelijking. Daarnaast is urban terror totaal anders. Het is echt een uitstekende MOD. Eentje die Quake 3 weer wat leven in zal brengen.

Maar de beste MOD (I HOPE) moet nog uitkomen. Navy Seals : Quake 3!

Verwijderd

Q3UT2 prods buttock!
Is echt een kewle mod, vooral Team Survivor is }:O + L

Verwijderd

Nou, ik ga zo dus Quake III Arena kopen (had het al wel illegaal) en dan gaat ik ook es ff die Beta 2 downloaden! 8-)

• Bloodclot
  • Nu online

Bloodclot

Jawier!

ik had hem dus ook eerst illegaal. die DM en ctf van quake3 boeien me niet echt. maar die mods die ervoor uitkomen roelen zwaar. zoals bidforpower, Urbanterror en andere mods
Pagina: 1