Toon posts:

R4 kaart voor 2 DS'en gebruiken

Pagina: 1
Acties:
  • 731 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
piraterij en het help vragen hierbij is op Tweakers.net niet toegestaan.

[ Voor 79% gewijzigd door Sn0wblind op 08-05-2013 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 20:27
Probeer eens wat duidelijker te zijn.

[ Voor 80% gewijzigd door danielkraak op 07-05-2013 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze wil graag weten hoe je illegale roms kan gebruiken op zowel een Dsi-lite als een DS xl. Want ze is waarschijnlijk te gierig om 2 kaartjes te kopen waarmee ze dit kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 20:28:
Weet iemand hoe ik een R4 kaart plus de spelletjes die daarop staan kan gebruiken voor zowel een Dsi-lite als een Ds xl? De kaarten kan ik nu niet wisselen tussen de beide ds'en.
Thx voor het lezen en meedenken
Marjoleine
Je kan ook gewoon de games kopen...
mijn excuses voor de aanname

[ Voor 4% gewijzigd door Vinand op 07-05-2013 21:19 ]

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@ Hoijong, ze is niet te gierig, maar mijn twee kinderen hebben twee verschillende DS' en die beiden een R4 kaart hebben die onderling niet uitwisselbaar zijn. Zij willen graag spelletjes van de ander op de eigen Ds.Als je kinderen hebt begrijp je dit. Denk svp na voor je een oordeel velt.

@daniel, het is een DSi Xl met een R4 i kaart en een ds lite met een gewone R4 kaart. Ik heb al geprobeerd om spellen uit te wisselen, maar dat lukt niet. De R4 kaarten wisselen ook niet. Ik ben bang als ik ze update dat een aantal spellen het niet meer doen. Ik heb ook geprobeerd om de software van de R4i op de gewone R4 te zetten en omgekeerd, maar dan worden de kaarten niet herkend. Ik denk dat ik ze allebei moet updaten qua software, met de risico's dat een aantal spellen niet meer werken. Ik ben benieuwd of iemand dit op een andere manier heeft opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Die r4 kaartjes hebben hun eigen software inderdaad, als die verschillend is tussen die 2 versies, dan gaat het niet werken.
Wellicht een optie om te kijken of je via een gameshop of marktplaats oid een van de 2 kunt ruilen (met bijbetalen) zodat je dezelfde versies hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:27
de normale R4 kaart werkt niet in een DSi en andersom geld hetzelfde

Maar je kan toch gewoon de spelletjes op allebei de geheugenkaarten zetten? Dat is de makkelijkste oplossing.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.