Ik val meteen met de deur in huis.
Mijn pc specs :
-Cooler master 550W voeding
-Amd Phenom II x4 960T CPU
-Sapphire Radeon HD6850 1GB
-Crosshair formula III
-Seagate 750GB harde schijf
-OCZ 4GB (2x2GB) ddr3 met heatspreader ''OCZ3RPR13334GK''
-DVD reader/writer van super writemaster.
Mijn probleem gaat als volgt, de pc kan normaal opstarten (lukt niet altijd even goed).
Maar na een tijd in windows te draaien valt het beeld weg en blijft al de rest nog draaien (qua fans).
Er komt volgende error op te staan ''No signal''.
Voordat de 960T in de pc aanwezig was, zat er een x2 B55 in, hiermee had ik ook af en toe problemen (lees veel minder problemen dan nu....) maar dat was dan een pc freeze en niet de ''no signal'' error.
Voor de rest is er niets in de pc veranderd.
Wat heb ikzelf al ondernomen?
-Andere GPU (lost het probleem niet op)
-Ander slot voor de GPU, met beide kaarten getest (lost het probleem niet op)
-Ram van sloten gewisseld, alleen en per 2, alsook memtest buiten windows laten draaien zonder enige error.
-CPU schoongemaakt (thermal paste eraf, geen oplossing voor het probleem)
-Ik heb geen andere voeding, maar denk ook niet dat het daar aan ligt.
-PC booten zonder USB, of andere onnodige componenten (gaf geen oplossing)
Dit weekend draaide de computer precies wel normaal, bij MSI kombustor viel de PC niet uit, terwel dit nu het probleem is, zodra het programma draait krijg ik de no signal error
MW3 draaide ook zeer soepel gedurende het weekend, nu kan ik niet eens MW3 opstarten of de pc valt uit.
Hetzelfde geldt voor prime95, pc geeft meteen no signal error aan.
Heeft er iemand nog iets dat ik kan proberen om een onderdeel uit te sluiten, want voorlopig kan ik niet met zekerheid zeggen of het cpu/mobo/gpu is..
EDIT : Vandaag kreeg ik na de no signal error 1x lange beep en 3x korte, wat wijst op de GPU.
Maar de 2e GPU die ik in bezit heb werkt 100% zeker en krijgt ook de no signal error.
Mijn pc specs :
-Cooler master 550W voeding
-Amd Phenom II x4 960T CPU
-Sapphire Radeon HD6850 1GB
-Crosshair formula III
-Seagate 750GB harde schijf
-OCZ 4GB (2x2GB) ddr3 met heatspreader ''OCZ3RPR13334GK''
-DVD reader/writer van super writemaster.
Mijn probleem gaat als volgt, de pc kan normaal opstarten (lukt niet altijd even goed).
Maar na een tijd in windows te draaien valt het beeld weg en blijft al de rest nog draaien (qua fans).
Er komt volgende error op te staan ''No signal''.
Voordat de 960T in de pc aanwezig was, zat er een x2 B55 in, hiermee had ik ook af en toe problemen (lees veel minder problemen dan nu....) maar dat was dan een pc freeze en niet de ''no signal'' error.
Voor de rest is er niets in de pc veranderd.
Wat heb ikzelf al ondernomen?
-Andere GPU (lost het probleem niet op)
-Ander slot voor de GPU, met beide kaarten getest (lost het probleem niet op)
-Ram van sloten gewisseld, alleen en per 2, alsook memtest buiten windows laten draaien zonder enige error.
-CPU schoongemaakt (thermal paste eraf, geen oplossing voor het probleem)
-Ik heb geen andere voeding, maar denk ook niet dat het daar aan ligt.
-PC booten zonder USB, of andere onnodige componenten (gaf geen oplossing)
Dit weekend draaide de computer precies wel normaal, bij MSI kombustor viel de PC niet uit, terwel dit nu het probleem is, zodra het programma draait krijg ik de no signal error
MW3 draaide ook zeer soepel gedurende het weekend, nu kan ik niet eens MW3 opstarten of de pc valt uit.
Hetzelfde geldt voor prime95, pc geeft meteen no signal error aan.
Heeft er iemand nog iets dat ik kan proberen om een onderdeel uit te sluiten, want voorlopig kan ik niet met zekerheid zeggen of het cpu/mobo/gpu is..
EDIT : Vandaag kreeg ik na de no signal error 1x lange beep en 3x korte, wat wijst op de GPU.
Maar de 2e GPU die ik in bezit heb werkt 100% zeker en krijgt ook de no signal error.
[ Voor 4% gewijzigd door thenlownager op 07-05-2013 20:30 ]