Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Printer Canon MP510

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen.

Ik heb een canon MP510,

Vandaag wilde ik wat dingen in kleur printen, normaal print ik altijd zwart wit. Maar hij deed het niet.
Ik heb toen 1 cartridge vervangen en de rest is nog half vol.
De printer geeft ook aan dat ie half vol is, en hij herkent dus de kleuren wel.
Alles wat ik print is alleen grijze vlekken. Zwart wit printen gaat wel.
Ik heb gevoeld of ze droog zijn die inkt dingen maar er komt gewoon inkt van af.
Ook heb ik geprobeerd of het aan mijn computer ligt, Maar een kopietje maken met de scanner gaat ook niet in kleur.
Ook heb ik een soort diep reinigingsfunctie aan gezet, maar ik weet niet precies wat dat heeft gedaan.
Heb alles geloof ik ook op standaardinstellingen gezet.

Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen.

• Felix!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 16:28
Dit probleem heb ik ook al eens gehad met mijn Brother DCP-585CW, waarschijnlijk zitten de buisjes naar de printkoppen verstopt.

Dit kun je oplossen door paar keer (10x achter elkaar ofzo) te reinigen. Werkt dit niet dan kan je in een webshop een reinings cartrigde kopen.

Zie deze link: http://www.123inkt.nl/Ink...rie/Pixma-MP510-p696.html

Zoek daar de reiningscartrigde voor de kleur die het niet doet.

Bestel hem vandaag nog en je hebt hem morgen in huis. Stop hem in je printer en doe een paar keer reinigen (3x ofzo). Dan stop de kleur er weer in. Dan moet hij het doen. Zo niet, gebruik nog eens de schoonmaak cartrigde

No one is listening until you fart

Verwijderd

Topicstarter
Heb een paar keer dat reinigen geprobeerd, Geen verandering.

Had jij dan ook dat in grijstinten printen prima gaat, alleen dat je met kleur gewoon allemaal grijze vlekken krijgt?

Zal kijken voor zo een reinigingscartridge.

Verwijderd

Topicstarter
En nog dankjewel voor de hulp.

• Felix!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 16:28
Ik had het andersom; de kleuren gingen prima, alleen de grijstinten waren bizar. Hier en daar een beetje, en toen helemaal niks meer.

Ik zou een reiniginscartridge kopen, deze verhelpen 90% van alle gevallen. (Denk eraan om hem vaak genoeg met de reinigscartrigde te laten schoonmaken).

Noproblem :)

No one is listening until you fart