Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik wil een 7'' tablet kopen en de Nexus 8GB spreekt mij erg aan (de 32GB vind ik een beetje duur). Ik wil hem graag gebruiken om een beetje te internetten en om hem mee te nemen op reis. Daarom zullen er ook wat films op gaan. Nou is mijn vraag hoeveel GB een film in beslag neemt om te beslissen of ik een 8GB ga kopen of toch moet gaan twijfelen over een 32GB.

Gerard de 3e

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Wat voor formaat?

Dvdrips: afhankelijk van de ripper en de lengte van de film rond de 700MB of iets meer dan 1GB.
720p: Kan oplopen tot 7 a 8 GB, al zit het meestal onder de 4-5GB.
1080p: Geloof 7.5-15GB.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Verwijderd

Uhm... waarom maak je hier een topic voor? Rip een DVD'tje en kijk hoe groot het bestand is. Klaar. Of je haalt ze ergens anders en kijkt hoe groot de bestanden zijn.

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Neem je de 8GB icm een USB OTG kabel en een usb-stick a la
http://www.androidcentral...flash-drives-nexus-7-root
Echt veel ruimte heb je niet over anders voor films met de 8GB

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Raven schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 17:35:
Wat voor formaat?

Dvdrips: afhankelijk van de ripper en de lengte van de film rond de 700MB of iets meer dan 1GB.
720p: Kan oplopen tot 7 a 8 GB, al zit het meestal onder de 4-5GB.
1080p: Geloof 7.5-15GB.
Ik durf te wedden dat jij via usenet download ;)
Redelijke kwaliteit 720p torrent hoeft maar 1GB-1,5GB te zijn. 1080p net het dubbele.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Verwijderd

Dat is geen redelijke kwaliteit. Als je het bekijkt met een doperwt misschien.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Leo1010 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 17:40:
[...]

Ik durf te wedden dat jij via usenet download ;)
Redelijke kwaliteit 720p torrent hoeft maar 1GB-1,5GB te zijn. 1080p net het dubbele.
Prive torrent tracker (voor series), films meestal via andere torrent sites.

De groottes verschillen nogal en het klopt inderdaad dat de groottes de afgelopen 2 jaar flink zijn gedaald. Maar de kwaliteit verschilt soms heel erg.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:34

13art

Moderator Mobile
Hoeveel ruimte een film inneemt is van veel verschillende factoren afhankelijk. Dus kijk gewoon daar waar jij je films vandaan haalt hoe groot ze zijn. Is naar mijn idee niet echt topic waardig. Gooi hem dus dicht.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.