Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

SimCity simulatie wordt niet op servers van EA gedaan.

Pagina: 1
Acties:

• simen
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-11 08:27

simen

nemi.artstation.com

Topicstarter
nieuws: Electronic Arts kondigt Sims 4 aan

Dat is een duidelijke verwijzing naar de onlangs uitgebrachte SimCity-game, waarbij een deel van de simulatie op de servers van EA gedaan wordt, waardoor gamers altijd online moeten zijn. Bij de launch van die game bleken de servers al snel overbelast te zijn, waardoor veel gebruikers de game niet konden spelen.

Deze oude claim van EA is meerdere malen ontkracht, onder andere door t.net zelf:

nieuws: Maxis: servers SimCity niet essentieel voor prestaties game
nieuws: Modder activeert debug-modus in SimCity voor extra opties

Het spel draait zonder online-verbinding, en met de juiste tweaks zonder tijdslimiet. Er wordt dus geen simulatie op de servers gedraaid - alleen social/savegame functies.

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Ik heb daar ook een reactie geplaatst... Dat het een glasharde leugen is. Als een redacteur deze zin wat meer de waarheid laat reflecteren, ben ik bereid mijn reactie aan te passen ;)

日本!🎌

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:26

WoutF

Hoofdredacteur
_Thanatos_ schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 18:08:
Ik heb daar ook een reactie geplaatst... Dat het een glasharde leugen is. Als een redacteur deze zin wat meer de waarheid laat reflecteren, ben ik bereid mijn reactie aan te passen ;)
Nou nou nou, met het woord 'leugen' impliceer je ook een bepaalde mate van opzet. Stuk is aangepast iig.

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Niet een leugen van tweakers.net, maar wel een leugen die in het artikel herhaald werd ;)

En reactie aangepast, as promised.

[ Voor 17% gewijzigd door _Thanatos_ op 08-05-2013 14:40 ]

日本!🎌