Ik heb ooit een keer een bestand met een torrent gedownload, en heb daar per ongeluk bij het "opslaan als" de extensie verwijderd. Geen probleem zou je zeggen, gewoon her noemen en klaar.
Helaas. Als ik probeer het bestand een andere naam te geven krijg ik de volgende melding:
Bestand niet gevonden.
Het bestand bevind zich niet langer op I:\Downloads. Controleer de locatie en probeer het opnieuw.
Deze melding krijg ik ook als ik het bestand probeer te verwijderen.
Ik heb al geprobeerd om het bestand via CMD te verwijderen, echter krijg ik ook hier de melding dat het bestand niet te vinden is.
Ik heb ook al de iconen cache verwijderd (ergens gelezen) en mijn pc verder schoon gemaakt met ccleaner.
Scans vonden geen infecties of schijffouten.
Heeft er iemand misschien nog een idee?
In het ergste geval zal ik een complete hdd whipe moeten uitvoeren, maar ik zou het graag anders oplossen
Helaas. Als ik probeer het bestand een andere naam te geven krijg ik de volgende melding:
Bestand niet gevonden.
Het bestand bevind zich niet langer op I:\Downloads. Controleer de locatie en probeer het opnieuw.
Deze melding krijg ik ook als ik het bestand probeer te verwijderen.
Ik heb al geprobeerd om het bestand via CMD te verwijderen, echter krijg ik ook hier de melding dat het bestand niet te vinden is.
Ik heb ook al de iconen cache verwijderd (ergens gelezen) en mijn pc verder schoon gemaakt met ccleaner.
Scans vonden geen infecties of schijffouten.
Heeft er iemand misschien nog een idee?
In het ergste geval zal ik een complete hdd whipe moeten uitvoeren, maar ik zou het graag anders oplossen
Is het nu binnenste buiten, of buitenste binnen?