PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos | HomeAssistant | Marstek | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegen | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er
Launching containers into space
[ Voor 4% gewijzigd door Bolletje op 07-05-2013 19:41 ]
Of je moet het met de hand doen of regelen op de PBX.
Goede vraag "Waar" je op "moet" of "kunt" zoeken. Ik heb gezocht op allerlei termen die er maar iets mee te maken kunnen hebben als je zoekt vanuit de "gebruiker" van de iPhone.
@bolletje
Ja er zit een telefooncentrale tussen, en de 0 is voor de externe lijn.
Wat ik bedoel is dat onze planner werkbonnen stuurt per mail, en daar staat automatisch het telefoonnummer van de klant bij op. Dit wordt automatisch een blauw linkje zodat je snel kan bellen, maar dankzij onze telefooncentrale kan dat niet omdat er eerst een 0 voor moet worden gezet om naar buiten te kunnen bellen.
@tlpeter
Ik weet niet hoe de iPhone van mijn collega is gekoppeld, zelf heb ik geen telefoon van de zaak omdat ik slechts afstudeer hier. Ik denk ik vraag even simpel of het vanuit de iPhone kant mogelijk is, maar bij nader onderzoek denk ik dat de iPhone dit niet kan.
Misschien dat er via de centrale nog wat mogelijk is, maar ik weet zo niet wat ze hier hebben draaien. Dit kan ik eventueel even navragen en hier laten weten.
Bedankt iig vast allen!
Edit:
Ze weten hier dat het met de centrale zou kunnen, echter wordt dat niet gedaan om bepaalde redenen. De vraag van mijn collega was puur voor de iPhone an sich. Maar dat kan dus niet helaas...
[ Voor 8% gewijzigd door frankwopereis op 08-05-2013 11:37 . Reden: Navraag gedaan ]
PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos | HomeAssistant | Marstek | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegen | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er
ik weet dat de blackberry dit wel kan, ene prefix voor een bepaald nummer zetten.frankwopereis schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 08:33:
@Whiee
Goede vraag "Waar" je op "moet" of "kunt" zoeken. Ik heb gezocht op allerlei termen die er maar iets mee te maken kunnen hebben als je zoekt vanuit de "gebruiker" van de iPhone.
@bolletje
Ja er zit een telefooncentrale tussen, en de 0 is voor de externe lijn.
Wat ik bedoel is dat onze planner werkbonnen stuurt per mail, en daar staat automatisch het telefoonnummer van de klant bij op. Dit wordt automatisch een blauw linkje zodat je snel kan bellen, maar dankzij onze telefooncentrale kan dat niet omdat er eerst een 0 voor moet worden gezet om naar buiten te kunnen bellen.
@tlpeter
Ik weet niet hoe de iPhone van mijn collega is gekoppeld, zelf heb ik geen telefoon van de zaak omdat ik slechts afstudeer hier. Ik denk ik vraag even simpel of het vanuit de iPhone kant mogelijk is, maar bij nader onderzoek denk ik dat de iPhone dit niet kan.
Misschien dat er via de centrale nog wat mogelijk is, maar ik weet zo niet wat ze hier hebben draaien. Dit kan ik eventueel even navragen en hier laten weten.
Bedankt iig vast allen!
Edit:
Ze weten hier dat het met de centrale zou kunnen, echter wordt dat niet gedaan om bepaalde redenen. De vraag van mijn collega was puur voor de iPhone an sich. Maar dat kan dus niet helaas...
stel je hebt een 3cijferig net nummer plan ( vaste toestellen hebben 3 cijfers in je organisatie ) dan hoef kan je die nummers meegeven in de global adress list.
daar heb je weinig aan in je smartphone, de blackberry had een oplossing, als je een contactpersoon koos waar 3 cijfers waaren in meegegeven dan kon je in de instellingen ene prefix meegeven ( netnummer en eerste 3 cijfers ) dan gebruikte hij dat voor alle telefoonnummers van contactpersonen met 3 cijfers.
nu zijn wij vorig jaar overgestapt van blackberry naar iphone en die heeft functie niet en ook nog geen olossing voor gevonden anders dan alle contactpersonen aanpassen in het AD.
wat je zou kunnen doen is een 2de telefoon toevoegen in die contactpersoon met een extra 0 op de iPhone
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!