Probleem met 4e monitor.

Pagina: 1
Acties:

• Dangerousdawtie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-01-2023
Guttentag. (Of hoe je het ook schrijft)

In een gekke bui een kei dure DVI kabel van 10 meter besteld omdat ik dacht ach laat ik me TV/Pc Monitor is aansluiten aan mijn pc zodat ik een serie gewoon naar dat scherm kan gooien en dan kijken op bed. _/-\o_

Nou heb ik al 3 maal 24 inch monitors aangesloten zitten in de volgende configuratie.

Displayport/HDMI/DVI.

Ik wou deze monitor erbij prikken in het laatste overgebleven DVI slot alleen zodra ik dus de windows meuk wil uitbreiden krijg ik de bekende foutmelding.

|:(
Afbeeldingslocatie: http://speedcap.net/sharing/files/03/28/03289cda094f2f8d200965a9a0c65ba5.png

We hebben het hier over de volgende kaart de ATI Radeon HD7850 van ASUS,
Afbeeldingslocatie: http://images17.newegg.com/is/image/newegg/14-121-651-TS?$S300W$

Het zal vast wel weer niet kunnen maar ga toch in deze weken een upgrade naar een 7970 doen :9~

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:03

Compizfox

Bait for wenchmarks

Probeer het eens in CCC?

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ook daar gaat het niet werken. Je kunt maar 2 monitoren aansluiten via HDMI/DVI, de rest zul je via displayports moeten doen.

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
TERW_DAN schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:07:
Ook daar gaat het niet werken. Je kunt maar 2 monitoren aansluiten via HDMI/DVI, de rest zul je via displayports moeten doen.
Dit. Als het toch is voor af en toe een serie op een ander scherm (en je het dus niet gelijktijdig gebruikt) kan je eventueel profielen switchen.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• Dangerousdawtie
LiquidT_NL schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:09:
[...]

Dit. Als het toch is voor af en toe een serie op een ander scherm (en je het dus niet gelijktijdig gebruikt) kan je eventueel profielen switchen.
Heb veel Shortcuts op beide schermen aan de zijkant en die wil ik niet door de war hebben dat is ook de reden dat ik zelde eyefinity gebruik ;(
TERW_DAN schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:07:
Als je naar bovenstaande foto kijkt zie je dat ik maar 1 HDMI en 1 Display en 2 Dvi aansluitingen heb.
CCC??

[ Voor 3% gewijzigd door Dangerousdawtie op 07-05-2013 15:15 ]

• Thecola
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:03
catalyst control center

toettoett

• LiquidT_NL
Dangerousdawtie schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:12:
[...]

Heb veel Shortcuts op beide schermen aan de zijkant en die wil ik niet door de war hebben dat is ook de reden dat ik zelfde eyefinity gebruik ;(
Ik weet niet of Ultramon en eyefinity lief tegen elkaar zijn, of dat er alternatieven zijn voor Ultramon, maar daar kan je dus sowieso je shortcuts etc. opslaan per profiel. Heb je overigens geen scherm dat dezelfde resolutie heeft? Vraag me namelijk af of het dan verspringt. Hoe dan ook zal een nieuwe graka het oplossen (mits 2x DP), en anders wordt het behelpen.
Als je naar bovenstaande foto kijkt zie je dat ik maar 1 HDMI en 1 Display en 2 Dvi aansluitingen heb.
Precies, dus het gaat niet op deze kaart.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Dangerousdawtie schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:12:

Dat maakt niet uit. Al had je er 100, je kunt maar 2 DVI/HDMI tegelijkertijd gebruiken.

• Dangerousdawtie
LiquidT_NL schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:16:
[...]

Ik weet niet of Ultramon en eyefinity lief tegen elkaar zijn, of dat er alternatieven zijn voor Ultramon, maar daar kan je dus sowieso je shortcuts etc. opslaan per profiel. Heb je overigens geen scherm dat dezelfde resolutie heeft? Vraag me namelijk af of het dan verspringt. Hoe dan ook zal een nieuwe graka het oplossen (mits 2x DP), en anders wordt het behelpen.

[...]

Precies, dus het gaat niet op deze kaart.
Al mijn schermen draaien een 1920x1080 resolutie. En als ik het overgooi naar eyefinity 5760x1080
Ik zal even kijken bedankt anders wacht ik wel op mijn 7970 daar weet ik zeker dat het kan. Wel zonde van de kabel van dik 45 euro terug sturen dan maar eh :'(

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Ehh, ook op je 7970 gaat dat niet lukken hoor.
Ook daar zul je voor je 3e en meerdere monitoren enkel van de displayports gebruik kunnen maken.

• Dangerousdawtie
TERW_DAN schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:21:
Ook daar zul je voor je 3e en meerdere monitoren enkel van de displayports gebruik kunnen maken.
Daar ben ik me van bewust die kaart heeft overigens meer Mini DP aansluitingen moet ik dus wel deze Displayport adapter weer verkopen enzo ehh. 8)7

• LiquidT_NL
Dangerousdawtie schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:19:
[...]

Al mijn schermen draaien een 1920x1080 resolutie. En als ik het overgooi naar eyefinity 5760x1080
Ik zal even kijken bedankt anders wacht ik wel op mijn 7970 daar weet ik zeker dat het kan. Wel zonde van de kabel van dik 45 euro terug sturen dan maar eh :'(
Ow jah, het werkt natuurlijk met SLS. Nevermind dan.
TERW_DAN schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:21:
Maar dan heeft hij wel de DP aansluitingen om adapters voor te halen :)

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Ja dat klopt, maar dan gebruik je dus daadwerkelijk de displayports.

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:58
Als ik me niet vergis, kan je wel een van HDMI/DVI monitoren klonen naar je TV. Aangezien toch alles op 1920x1080 draait, zou dat geen probleem mogen zijn.

Als je kaart dat zelf niet kan, kan je er altijd nog een DVI splitter tussen hangen.

• Dangerousdawtie
Nivado schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:33:
Als ik me niet vergis, kan je wel een van HDMI/DVI monitoren klonen naar je TV. Aangezien toch alles op 1920x1080 draait, zou dat geen probleem mogen zijn.

Als je kaart dat zelf niet kan, kan je er altijd nog een DVI splitter tussen hangen.
Heb zelf ook zitten denken aan een splitter ja maar dat zijn weer meer kosten terwijl der in deze weken een nieuwe komt. Dan maar even ouderwets serie's op de PC kijken of ik haal vandaag of morgen een Intel pentium 4 systeempje op en ga die gewoon vast als media center gebruiken. Gebruik ik gewoon de applicatie mouse without borders. Van dat geld van die kabel kan je al zo'n systeem kopen :|

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-12 14:28

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Een goedkoop mediaspelertje is bijna even duur als die kabel;) http://tweakers.net/categ...KzCpW0oEIBucXlQDFEouTlWoB

Last.fm | Code Talks

• Dangerousdawtie
Heb der meteen 1 besteld en betaald. Zal zien of dat wat is ga nu de kabel terugsturen naar ze oorspronkelijke eigenaar.

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-12 14:28

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Dangerousdawtie schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:47:
[...]

Heb der meteen 1 besteld en betaald. Zal zien of dat wat is ga nu de kabel terugsturen naar ze oorspronkelijke eigenaar.
Have fun :) Ik heb zelf een AC Ryan (niet de beste ivm failliet van het bedrijf geloof ik, maar het is wel een stuk handiger dan kloten met kabels voor geluid en video)

Last.fm | Code Talks

• Dangerousdawtie
Dankje !,

Moet overigens wel €6.75 betalen voor het retourneren van de kabel krijg dat ook nooit terug :(

• LiquidT_NL
Dangerousdawtie schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 16:21:
Dankje !,

Moet overigens wel €6.75 betalen voor het retourneren van de kabel krijg dat ook nooit terug :(
Tja, het is niet de schuld van de winkel dat jij een verkeerde aankoop doet :+ WKA is sowieso al onzin in dit soort situaties, maar goed, als het er is moet je er inderdaad gewoon gebruik van maken.

• Dangerousdawtie
Bij bol.com is retourneren overigens wel gratis en bij veel meer winkels zelfs. Maar krijg wel me 45 euro terug :) das het belangerijkste die media speler koste me maar 56 euro incl verzenden dus dat was idd een betere oplossing

• LiquidT_NL
Niet iedere winkel heeft de marges die bol.com kan hanteren. Een kleine webshop past wel op wat dat betreft. Dat van bol.com is dan een extra service.

Pagina: 1