Is het mogelijk om user1@domein.nl bij Microsoft Office 365 af te leveren en user2@domein.nl bij een andere (simpelere/goedkopere) mail-dienst, bijvoorbeeld lokaal. Het idee hier achter is dat een aantal users via het duurdere Office 365 gaan draaien en andere accounts met een simpele (lees: goedkopere) server gaan werken.
Ik heb al sinds jaar en dag een custom transport rules die bijvoorbeeld de mail doorsturen op een andere poort. Dit is op domein-niveau, wat ik eigenlijk zoek zijn dus transport rules aan de hand van user accounts.
Voor redericts naar andere accounts zijn geneog voorbeelden van te vinden, maar ik zoek dus puur de SMTP forward naar andere server.
Iemand tips/hints in welke richting ik moet zoeken?
Ik heb al sinds jaar en dag een custom transport rules die bijvoorbeeld de mail doorsturen op een andere poort. Dit is op domein-niveau, wat ik eigenlijk zoek zijn dus transport rules aan de hand van user accounts.
Voor redericts naar andere accounts zijn geneog voorbeelden van te vinden, maar ik zoek dus puur de SMTP forward naar andere server.
Iemand tips/hints in welke richting ik moet zoeken?