Toon posts:

Reclame in video games

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit in mijn laatste jaar handelswetenschappen aan de hogeschool Gent. In het laatste jaar hebben we een masterproef, waarvan mijn thema "advertisement in video games" is.
Ik zou graag de mening willen weten van gamers over reclame en DLC (Downloadable content).

Dus als u 10-15 minuutjes de tijd heeft en graag uw mening over reclame & DLC in video games wil delen vul dan deze enquête in:

*snip*

Alle feedback is welkom!

Alvast heel erg bedankt!

[ Voor 6% gewijzigd door RobIII op 07-05-2013 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik kaart dit even aan bij de moderators in kwestie want, zover ik weet/zie, is hier geen toestemming voor verleend? Zie Het algemeen beleid #verbodenspam

Voor enquêtes is het nodig toestemming te vragen aan een moderator van dat forum of de admin van de hoofdgroep waarin je dat topic wil plaatsen. Let er wel op dat je sowieso je onderzoek moet uitleggen en dat er in het topic ruimte en aanleiding moet zijn voor discussie.
Je zult wel van hen vernemen hoe verder te gaan (als daar al sprake van is ;) )

[ Voor 7% gewijzigd door RobIII op 07-05-2013 12:23 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

In mijn weten is hier geen toestemming voor gevraagd, topic blijft dan ook dicht.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Dit topic is gesloten.