Samsung Syncmaster doet vaag.

Pagina: 1
Acties:

• JKMH
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-01 09:11
Beste Tweakers,,

Ik heb onlangs een beeldscherm van Samsung gekocht (Samsung Syncmaster S24B750VS 24"). Maar als het beeld zwart is. Dan zie ik van die vage soort strepen. En heel soms is het beeld wit. en moet ik het scherm uit en aanzetten en dan werkt het weer.

Voor de rest werkt het scherm prima!

Ik wil graag weten wat jullie vinden, Is dit normaal.. of hoort dit niet en moet ik het gewoon opsturen..

de pc werkt gewoon goed dus daar licht het NIET aan.

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Op het moment van dat witte scherm, is het dan mogelijk om uberhaubt het menu van het scherm te openen? En heb je alle kabels gecheckt en/of andere kabels geprobeerd? Als dat allemaal niks doet, lijkt me het dat er iets niet goed zit.

Dan kan je het beste garantie claimen.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• JustwilliamNL
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-01 21:08
Heb je een andere monitor bij de hand om deze aan te sluiten? Dan kun je uitsluiten of het door de videokaart komt of dat het de monitor zelf is ;)

• JKMH
RonaldDesigns schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 12:27:
Op het moment van dat witte scherm, is het dan mogelijk om uberhaubt het menu van het scherm te openen? En heb je alle kabels gecheckt en/of andere kabels geprobeerd? Als dat allemaal niks doet, lijkt me het dat er iets niet goed zit.

Dan kan je het beste garantie claimen.
Hij doet het dan gewoon volledig. en de pc wordt herkend en geeft beeld. Maar worden de kleuren een soort van negatief. Als ik dan het scherm reboot. Is hij normaal.

• JKMH